Hallo
Ik weet niet meer hoe ik een buis in een assemblage moet tegengaan
zodat, als de plaat beweegt, het gat ook
Bij voorbaat dank voor uw hulp
chassis_demontable.sldasm
Hallo
Ik weet niet meer hoe ik een buis in een assemblage moet tegengaan
zodat, als de plaat beweegt, het gat ook
Bij voorbaat dank voor uw hulp
Hallo
Om de assemblage correct te zien, zou u de onderdelen die erin zitten moeten samenvoegen.
Maar boren in de montage wordt gedaan zoals in het onderdeel (schets op een plan of plat vlak, dan extrusie). Ik heb de SW-interface niet voor me, maar ik denk dat er alleen extrusie beschikbaar is in de montagemodus om gaten te maken. Je moet het doen met simpele piercings. Gestandaardiseerde gaten zijn niet beschikbaar (uit het geheugen).
Het enige wat u hoeft te doen is de materiaalverwijderingsfunctie of de boorfunctie te nemen, dit gat in de assemblage te maken door het onderdeel te bewerken en de spanning toe te voegen die het gat centreert op het gat van het andere onderdeel (als u het direct op het gat plaatst, wordt de concentriciteit automatisch toegevoegd.
Hallo erecher,
Dit is inderdaad hoe het te doen, maar zorg ervoor dat u niet vergeet het vinkje weg te halen bij "de functie niet doorgeven aan onderdelen", vooral als het een onderdeel van uw bibliotheek is, omdat anders uw wijziging van toepassing is op alle assemblages waar dit onderdeel zich zal bevinden.
Vriendelijke groeten.
AR.
Hallo
U klikt met de rechtermuisknop op het deel dat u wilt boren en u bewerkt het, vervolgens selecteert u het oppervlak waar de diameter zich bevindt en u converteert de entiteiten van de diam en u doet uw materiaalverwijdering, en als u de positie van het gat wijzigt, zal de andere volgen door een ctrl-q te doen
Bedankt allemaal voor jullie snelle feedback...
en iedereen verontschuldigt zich voor het ongemak
@+ Vooravond