Bestanden converteren met Taakplanner

Nog een vraag!

Ik heb een plan met zo'n twintig vellen. Ik zou graag in staat zijn om elk van deze bladen te converteren naar een dxf-bestand. Elk van de DXF's neemt de naam van zijn blad aan.

Ik begrijp dat dit haalbaar is met de taakplanner?

Hoe hard ik ook kijk, op het net en in de hulp, ik begrijp niet eens hoe het werkt!

Hoe selecteer ik in het dialoogvenster "bestanden converteren" het eindformaat van mijn selectie?

Ik moet het verkeerd doen, als iemand me kan informeren over het gebruik van deze tool, bij voorbaat dank!

planificateur.jpg

Goedenavond

Om dxf te maken, is het exporteren en niet converteren;)

Aan de andere kant denk ik niet dat het mogelijk is om elk blad via de planner naar verschillende bestanden te converteren (tenzij het is gewijzigd in versies hoger dan 2014).

2 likes

Hallo

je kunt direct opslaan door op te slaan als DXF, dan wanneer het venster wordt geopend, ga je naar de opties dan kun je "exporteer alle bladen in afzonderlijke bestanden" het kleine probleem is dat de naam van de DXF is 00-dan de naam die je gaf dan dus op de 10e zal de 10e MEP van het bestand zijn....

exporter_toutes_les_feuilles_dans_des_fichier_separer.jpg
3 likes

Het hangt ervan af of je een standaard-, pro- of premium-versie hebt.

Ik weet niet hoe het zit met de pro, maar de standaardversie (van de planner) staat geen export in dxf toe.

2 likes

Ik had het opzetstuk niet gezien.

AC heeft u de oplossing gegeven.

2 likes

Ik heb me inderdaad beperkt tot "converteren" wanneer het nodig was om te "exporteren".

Het is me gelukt om te doen wat ik wilde, namelijk een DXF-bestand per vel met de naam: "naam van het document_nom van het vel"

Aan de andere kant waarom in de planner de taak de status heeft: "Kan de resultaten niet opslaan" met de foutmelding in de bijlage. terwijl mijn resultaat er is sinds ik mijn DXF-bestanden heb...

erreur_planificateur.jpg

Het is meer een "log" bestand dat hij niet kan schrijven, te zien in de opties. Het moet worden ingesteld in een beveiligde map.

Het soort tekstbestand waarin je 's ochtends bekijkt dat alles waar je 's avonds aan begonnen bent goed is gegaan.

1 like