Ik heb zojuist een PDF-document ontvangen en moet de lay-out van die PDF wijzigen. Maar mijn Adobe Reader PDF-lezer verbiedt me dat te doen. Ik kan alleen de tekst van het PDF-document lezen. Ik weet dat men PDF naar Word kan converteren met behulp van conversiesoftware. Kunt u een PDF-converter voorstellen die gemakkelijk te gebruiken en effectief is? Ik ben echt een beginner op het gebied van computers. Hartelijk dank.
Persoonlijk heb ik een PDF-maker, ik open mijn pdf en ik exporteer het bestand naar..., Ik selecteer Word en voila. Maar het is waar dat een ADOBE-licentie duur is. Als je wilt en als je kunt, zet je de pdf op mij, ik zal het transformeren en naar je terugsturen!?
Ja @.PL ik in mijn eerste notitie heb aangegeven dat het niet goedkoop is.... vooral als je het niet vaak gebruikt... Daarna kunnen we misschien proefversies vinden terwijl we enkele pdf's omzetten in Word!?
We hebben ook de pro-versie. Het werkt geweldig, maar je zegt dat het duur is en dat je het moet gebruiken. Aan de andere kant wist ik niet hoe ik een vrij kantoor moest doen...