Hallo; Open je STL met Solidworks en kies vervolgens met save-sub het STEP-formaat...
Ik zie de moeilijkheid niet echt, heb je het geprobeerd?. Persoonlijke noot: Ik geef de voorkeur aan het Parasolid (x_t) formaat boven het STEP-formaat om de reconstructie van STL's in volume te bevorderen. De tweede persoonlijke noot is: waarom sla je ze niet direct op in Solidworks-formaat?
Ja, sorry, ik ben niet duidelijk genoeg in mijn uitleg.
Ik vond uiteinden in STL op een downloadsite voor 3D-prints, het probleem is dat het niet mogelijk is om in een ander type te downloaden. En ik heb dit onderdeel nodig om het toe te voegen aan een assemblage en het vervolgens te printen.
Ik wacht (lang) tot Solidworks klaar is met zijn werk.
(let op: voor de veiligheid heb ik een stap van 2' toegevoegd door de STL op te slaan in SLDPRT-formaat... om ze gemakkelijker opnieuw te openen in geval van een crash).
Het verbaast me dat je een puntenwolkformaat kunt transformeren in een solid body (.stp) zonder eerst een point-to-body cloudtransformatie te hebben gedaan. Dus niet verrast dat de trede leeg is (geen lichaam, geen stap?)