Hoe corrigeer ik een discrepantie tussen de 3D en het Plan?

Hallo

Ik merk dat ik een discrepantie heb tussen mijn 3D en het plan.
Uitleg: 
Ik heb een positiebeperking op 4662,5 mm, op het plan is de afmeting inderdaad 4662,5 mm, maar op de 3D, als ik het laat meten, kom ik uit op 4661,5 mm..... En dit op verschillende stukken.
Een tip om het probleem op te lossen? 

Bedankt!

Hallo

Kun je een kamer met zijn MEP in een ritssluiting bevestigen of is er dit probleem zodat we kunnen zien? 

1 like

De afmeting op het plan kan aan de onderkant van een afschuining worden genomen

bijvoorbeeld een afschuining van 1 mm

waarom importeert u niet gewoon de afmetingen van de 3D-modem rechtstreeks

die theoretisch goed zijn

@+

3 likes

Het is een zeer praktische functie om de afmetingen van de 3D te importeren, maar ik ben geen fan omdat ik al leerlingen had die de afmetingen van de MEP hebben gewijzigd en we verplaatsen de hele vergadering, ik vind het erg gevaarlijk.

De MEP is theoretisch slechts een plat (2D) beeld van de 3D

het is alleen van de 3D (3D referenties )

Dat we de Europarlementariër creëren

En niet andersom

een dimensie die in het MEP is gecreëerd, verandert niets in het 3D 

aan de andere kant wijzigt een verandering in de afmeting van de 3D de MEP onmiddellijk

nou ja, tenzij ik niet wakker ben

Het zijn de 3D-refs waarmee je een MEP kunt maken

en niet andersom

Persoonlijk heb ik nog nooit een MEP-classificatie een 3D zien wijzigen

of ik had geluk 

@+ ;-)

1 like

Hallo gt22,

Gewoon om ja te zeggen in een plan door het snijden van de dimensie kunt u de afmeting van de 3D veranderen en naar dat toe leven, wees voorzichtig om te werken, het moet een dimensie zijn geïmporteerd uit de 3D.

En om de vraag van ankhx te beantwoorden, controleer door te meten dat u op de rechterrand klikt om uw kansen te nemen.

Vriendelijke groeten.

AR.

1 like

Dat is wat het mij leek, als je de afmetingen importeert met het objectgereedschap van het model, kun je de 3d van de MPE wijzigen door gewoon op de dimensie te klikken en de waarde ervan te wijzigen, de 3D volgt. dank je wel @A.R dus ik was nog klaarwakker ^_^ ^_^

1 like

Hallo cobra,

Geen probleem, het overkomt iedereen ook... Ja, het werkt zolang het een of meer dimensies zijn die rechtstreeks uit de 3D worden geïmporteerd.

Vriendelijke groeten.

AR.

Hallo

Hier zijn enkele afbeeldingen om het probleem beter te begrijpen
Beperking tot 4662.5

Gemeten op 4661.5

Plan op 4662.5

https://postimg.cc/gallery/KGVFfXv

Bedankt.

Hoe heb je je hoofdstel beperkt in vergelijking met die aan het einde? Heb je een beperking // dan een afstand? 

Misschien een verschil tussen de oorsprong en de flens in het stuk zelf.

Hallo

Bent u zeker van uw parallellismen en concentriciteiten tussen uw verschillende onderdelen (// flensas / zijstartvlak,  concentriciteit tussen flens en flenssteunbuis, enz.)?

Zijn uw maten op dezelfde referenties genomen omdat ik geen 2 verschillende afmetingen zie maar 3 (4662.6, 4662.5 en 4661.5)?

Voor mij voelt het de kleine kloof tussen de verschillende elementen !!

Vriendelijke groeten

1 like

De rechterflens heeft een schouder, persoonlijk zal ik controleren of de afmeting/beperking aan het rechtervlak is bevestigd.
Als de andere kansen goed zijn, is het de beperking die moet worden gecontroleerd.

De spanning is inderdaad van het flensvlak naar de as, en de afmeting is 4662.5, maar het geeft 4662.6 weer in 3D-dimensie
Geen schouder op de flens.

Nou, ik heb de beperking bewerkt en opnieuw gevalideerd en de afmetingen zijn bijgewerkt, alles is weer normaal...
Sorry voor het ongemak, maar de selecties van gezichten en vliegtuigen zijn goed op de basis...

Bedankt allemaal in ieder geval!

1 like