Hoe creëer je een volume van een oppervlak?

Hallo 

Ik doe lagen coating in mijn werk, als ik een genaaid oppervlak doe en vervolgens een offset-oppervlak gebruik, werkt het. als ik 0,002 mm dikker maak, reageert de functie niet. maar dat wanneer ik elk oppervlak dikker maak, het werkt, maar ik krijg geen continuïteit tussen hen.. Wat moet ik doen?

Bedankt

1 like

U moet het aantal oppervlakken na het naaien controleren in de functiebeheerder

Als je maar één oppervlak hebt, zou je het als ref moeten kunnen nemen en het naar believen kunnen verdikken of verschuiven

Anders, zodra al uw oppervlakken zijn genaaid, bespaart u met een nieuwe naam en opent u uw stuk opnieuw om met een schoon onderdeel te werken

@+

4 likes

Dit probleem bestaat nog steeds in de tweede laag. Is het omdat mijn deel zo ingewikkeld is? Kan ik elke dikte opbouwen en ze vervolgens samensmelten? 

Het probleem kan zijn dat u dikker wordt tot een waarde die hoger is dan de minimale straal

voorbeeld: je hebt een radius van 1 MM aan de binnenkant, dan kun je de binnenkant niet met 2 MM dikker maken

Zacht het kruipt via een X-straal die niet kan overlappen door de gevraagde dikte

Nee, het werkt goed voor elk oppervlak. psk mijn stralen en mijn werk op mm of dat de micrometer coating

1 like

Leg het uit en laat een foto van je kamer zien om te proberen het te begrijpen en geef je indien mogelijk een walkthrough

@+

OK

revetement_de_cette_piece.png
1 like

De 1e coating

1ere_revetement_est_cree.png
1 like

2e coating reageert niet

2eme_revetement_ne_fonctionne_pas.png
1 like

Op de jpeg waar je je coating niet kunt leggen

De bijgevoegde afbeelding zegt via de blauwe lijnen dat je een oppervlaktediscontinuïteit hebt

Je moet deze oppervlakken dus naaien om maar één en slechts één oppervlak te hebben

Probeer het en vertel het me

@+

Hallo 

Ik ben DSL, ik was niet op mijn werk. 

Nou, volgens uw woorden betekent het om een genaaid oppervlak te maken? Ik heb het oppervlak genaaid gemaakt en ik heb ook de offset van dit oppervlak gemaakt, maar na begin kon ik het niet dikker maken

Ik heb eigenlijk geprobeerd de controle uit te voeren en dat is het.. Dus hoe kan ik het oplossen?

verification.png