Ik wil graag een kit "schneeberger RNG4 200" tekenen
Het principe is als volgt: er zijn twee rails die over elkaar heen schuiven met tussen deze twee rails een kogelkooi. Tekeningen zijn al beschikbaar op de website van de fabrikant, maar ze zijn niet dynamisch.
Het principe van de rolkooi (het kunnen balletjes zijn, maar in dit geval zijn het rollers) is dat ze over de rail moeten rollen en niet mogen wrijven.
De diameter van de rollen is in mijn geval 4,5 mm Hoe ga ik te werk om de drie stukken (2 rails die de kooi klemmen) met elkaar te verbinden, zodat de kooi de juiste afstand beweegt wanneer een van de rails ten opzichte van de andere beweegt. Ik dacht dat ik dit in een vergadering en beperkingen zou doen. Misschien heb je een andere suggestie?
Dat is wat ik dacht dat ik zou doen, maar ik moet simulaties doen op de locatie van de rails en de kooi ten opzichte daarvan om te zien hoe de kooi zich gedraagt volgens de beweging van de rail. Dus ik kan deze geavanceerde limieten helaas niet gebruiken
Idealiter zou ik deze limiet willen gebruiken tussen de kooi en de basisrail, en een "proportionele verplaatsing" beperking gebruiken, zoals "als 100 mm translatie, dan 100/3.14 mm verplaatsing", maar ik weet niet zeker of dit mogelijk is?
Ik ben het ontdekken van deze beperking en ik denk dat het mogelijk de "percentage" eigenschap die me kan interesseren, maar ik kan niet veel info vinden, nou de SW hulp is niet erg voorzien
Inderdaad, als ik de kooi in detail modelleer (dus de plastic of stalen kooi + de rollen) en ik beperk het geheel, dan zou ik er wel langs moeten kunnen komen. Dat zal ik proberen
Zoals u de verhouding kent, kunt u een vergelijking maken om de parameters van 2 beperkingen met elkaar te verbinden (bijv. de verschuivingen van de bewegende rail en de kooi ten opzichte van het einde van de vaste rail)
Dit lijkt mij verstandig en perfect aangepast, maar valt momenteel buiten mijn bevoegdheden. Ik zal kijken om online hulp te vinden. Ik behoud deze optie als de beperking van de tandheugel en rondsel mij niet bevredigt