Ik kan de oplossing niet vinden om een gelast constructieprofiel met meerdere maten te maken. Het is me gelukt om 2, 3 profielen met verschillende maten te maken, maar ik speel altijd een beetje vals. Dat wil zeggen, ik nam het basisbestand bijvoorbeeld " ronde buis" en ik verwijderde de binnenste cirkel om een volledige (uitgerekte) cirkel te maken.
De klassieke procedure van het maken van een schets en vervolgens opslaan in " Lib Feat Part " Ik heb geen probleem. Maar dat laatste, je hebt één vijl nodig voor één buismaat... Dit is onpraktisch. (Ik heb al geprobeerd een configuratietabel in het profiel te maken, maar het werkt niet) Procedure: Klassieke procedure
Als iemand de oplossing heeft om in alle vrijheid te creëren zoals de klassieke procedure, maar met verschillende maten, dan ben ik nemer.
Bedankt voor je feedback! Ik heb het net getest en dit is de oplossing! Je moet de klassieke methode doen met " Lib Feat Part " en vervolgens een tabel met configuraties/familie van onderdelen maken (via Excel of SW).
Aan de andere kant moet je voorzichtig zijn om ten minste 2 configuraties te hebben, anders kun je het profiel niet selecteren in " Type: ". Het verschijnt niet in de vervolgkeuzelijst alsof het bestand niet werkt. Dit is misleidend. (bijgevoegde foto)