Hoi allemaal!
Ik zou graag willen weten hoe ik een speciale draad kan maken en deze kan vinden
In het drop-down menu van de piercing tovenaar?
Bedankt!
Hoi allemaal!
Ik zou graag willen weten hoe ik een speciale draad kan maken en deze kan vinden
In het drop-down menu van de piercing tovenaar?
Bedankt!
Hallo
Om een bepaalde bewerking te vinden, lijkt mij het gemakkelijkst de pure en eenvoudige creatie en vervolgens het opslaan als bibliotheekfunctie, om het daarna opnieuw te kunnen gebruiken wanneer je maar wilt (te vinden in het rechtervervolgkeuzemenu).
Zie link:
http://help.solidworks.com/2012/French/solidworks/sldworks/create_library_feature.htm
Bent u daarna op zoek naar aanwijzingen voor het maken van uw "speciale" tarudage?
Wat is er zo speciaal aan? Om te weten dat alles wat om kranen draait heel gestandaardiseerd is!
++
Kan ik beginnen met een bestaande tik en deze aanpassen en vervolgens een favoriet toevoegen?
En waar is het bestand dat al het ISO-boren en tappen bevat; DUIM...?
Want als ik het in mijn drop-down menu wil vinden, moet het in dezelfde map worden opgeslagen.
Hallo
Het lijkt mij dat de boorwizard is gekoppeld aan je toolbox database.
Je hebt uitgebreide kennis nodig om dit te veranderen.
Ik denk dat de oplossing van Riky interessant is omdat het gemakkelijk te implementeren is.
Als u favorieten gebruikt, kunt u eindigen met een eindeloos vervolgkeuzemenu.
Het bestand Favorieten is geconfigureerd in de favorietendatabase van de wizard opties->bestandslocaties->gaten (SWK)
@+
idem Riki
Maak je draad via een spiraalvormige spiraal en een draadschets
Creëer uw eigen database (Tool Box) voor persoonlijke configuratie
om elk conflict met SW te voorkomen
Dan kun je ook een volumestuk maken dat overeenkomt met de afdruk van je draad en het gat
die je rechts van je stuk invoegt en via
Een Booleaanse operatie
Het enige wat je nog hebt is het getapte gat met deze schone afmetingen
zie bijlage
http://img850.imageshack.us/img850/6742/gto7.png
@+ ;-D
Hallo
U moet de instellingen van uw gereedschapskist wijzigen en u kunt aangepaste threads maken. Zie bijgevoegde weergave.
Concernnat toolbox en het gebruik ervan: http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/toolbox/HIDD_TOOLBOX_SELECT_HARDWARE.htm?id=04463db270c3462ea4da9407a2f98723#Pg0
Tot ziens...
Dank je wel rmorel,
Dit is de juiste oplossing om een tapgat toe te voegen.
Ik heb mijn tik nog niet kunnen toevoegen omdat er een dialoogvenster verschijnt
Geeft aan dat ik voor elk veld een geldige waarde moet invoeren.
Zie bijgevoegde schermafbeelding
PS: Ik zal zeker controleren of je mijn pb hebt opgelost, maar ik wacht
Een beetje om te zien of iemand ooit informatie zou hebben over deze veldwaarden.
Dus het is goed!
Ik had geen enkele waarde ingevoerd in "SERIE" omdat de draden die zijn
In de gereedschapskist had ik er geen, maar je moet een nummer invoeren
En het werkt.
Nogmaals meci aan u en dank aan rmorel voor zijn zeer relevante antwoord.
Blij dat ik je heb kunnen helpen...
Fijne dag.