Hoe maak ik een case van mijn model?

Hoi allemaal

Ik moet een koepelachtig stuk maken , maar geen revolutie (het heeft enkele lichte asymmetrieën en dit is opzettelijk). Dus ik heb geprobeerd er vanuit 3 hoeken een foto van te maken, maar ik kan mijn oppervlak niet realiseren (ondanks het feit dat mijn profielen en de hoofddiameters veel ontmoetingspunten hebben).

Kunt u mij uitleggen, of mij helpen, om deze holle schelp van 1,2 mm dik te maken?

Bij voorbaat dank voor uw hulp en een goed weekend

Spreuk

bty_-_cap_-_top_part_-_v1.sldprt
2 likes

Plaats enkele foto's met de kansen

we hebben niet allemaal dezelfde SW-versie 

noch dezelfde logs

Dus als je zoveel mogelijk antwoorden wilt hebben, is het + eenvoudig en effectief

@+ ;-)

2 likes

Goed opgemerkt, ik geef je op de pc een foto van waar ik ben: ik heb 3 diameters gemaakt, op 3 verschillende vlakken, en 2 curven (ontmoetingspunten op elk van de diameters) die als leidraad zouden moeten dienen.

Ik wil graag de afvlakkingsfunctie gebruiken, die goed werkt als ik 3 profielen en het punt declareer, maar die een fout oplevert wanneer ik begin met het toevoegen van de hulplijnen.

Nogmaals bedankt voor je hulp

Spreuk

cap_-_cad_1.png
2 likes

Waarom ga je niet door een revolutie 

Je stuk lijkt symmetrisch, dus maak 1/2 stuk

Als je de ribben kunt geven om te testen?

Dan doe je je werk' Shell

Zodra uw rompfunctie is voltooid

je symmetrie door de omwenteling en de schaal te nemen

Zie bijlage

bijgevoegd bestand SW 2012

@+ ;-)

piece1maximeb_coque.sldprt

Bedankt gt22, maar zoals ik uitlegde, maakt het geen deel uit van een revolutie: het heeft opzettelijk asymmetrieën in termen van diameters en rondingen.

Wat ik wil weten: dit is waarom de gladstrijkfunctie me deze foutmelding geeft als ik denk dat ik het goed gebruik

Dank u allen

Post van de plannen van de verschillende aanzichten

Zijvlakken, bovenkant, rechte zijkanten

In foto's zal het + eenvoudig zijn

om je asymmetrieën te zien

In uw foutmelding staat dat geleidingscurve nr. 1 sectie nr. 2 niet kruist

Dus kijk naar je kruispunten en zie waar het elkaar niet raakt

@+

Hallo

Is het om op te hangen? Waarom geen offset-oppervlakken gebruiken? Of het stuk met een vliegtuig doormidden snijden en dan een rompfunctie per lichaam uitvoeren en ze dan samenvoegen?

1 like

Goedenavond allemaal,

En bedankt voor je feedback. Ik kwam uiteindelijk weg met het gebied voor gebied gladstrijken, vervolgens het hele ding naaien en ten slotte mijn gestikte oppervlak dikker maken.

Er moeten nog een paar aanpassingen worden gedaan op het gebied van de continuïteit van de curves, maar het zal zo werken.

Tot gauw

Goedenavond allemaal,

En bedankt voor je feedback. Ik kwam uiteindelijk weg met het gebied voor gebied gladstrijken, vervolgens het hele ding naaien en ten slotte mijn gestikte oppervlak dikker maken.

Er moeten nog een paar aanpassingen worden gedaan op het gebied van de continuïteit van de curves, maar het zal zo werken.

Tot gauw