Hallo
Ik moet de ontwikkeling van een gerecht maken van een "kegelstam" -vormig plaatwerk. Dit om een vlak te verkrijgen dat schuin afloopt in de richting van de klim.
Het lukt me om het plaatwerk in de vorm van een kegelvormige stam te maken, maar ik kan het materiaal dat ik wilde om mijn gerecht te krijgen niet verwijderen.
Ik hoop dat mijn schets duidelijk is. Ik kan je echter het kegelbestand sturen als het eenvoudiger is
Bij voorbaat dank voor uw hulp
main_courante_sur_cone.pdf
Hallo
Door deze tutorial te volgen, zou je in staat moeten zijn om je conische sprire direct te maken:
https://www.lynkoa.com/sites/default/files/creer_une_spire_1.pdf
3 likes
Hallo
In welke versie zit je? Het is me gelukt om
plinthe_cone.jpg
1 like
Nu ben ik aan het werk in 2020. Ik ga ervoor zorgen dat ik vanmiddag of avond een stukje van mijn huis voor je maak
1 like
Hier is het toneelstuk in 2016, het is aan jou om te zien en te analyseren hoe ik mijn toneelstuk heb ontworpen .
teste_plinthe_conique_ac_cobra_427.sldprt
1 like
Hartelijk dank voor het bestand
Ik begrijp de boomstructuur van uw onderdeel, maar ik zit vast aan de plaatwerkmodule.
Ik probeer hetzelfde te reproduceren als jij, maar onmogelijk omdat al mijn pictogrammen grijs zijn.
Ben ik degene die het verkeerd doet?
capture8.jpg
Je moet een 3D-schets maken, dan op de helix klikken en je converteert de entiteiten, dan doe je hetzelfde in een tweede 3D-schets, maar je verplaatst het 100 mm (plinthoogte). Dan kunt u gebruik maken van de plaatwerkmodule.
1 like