Hoe stel ik een lettergrootte in mijn piercing grafieken in?

Hallo dames en heren,

Ik gebruik een boortabel op al mijn onderdeelplannen om hun diameters, diepte, enz. te identificeren.

Ze worden geïdentificeerd met letters, A, B, C, D, enz., maar deze beroemde letters worden automatisch weergegeven in een lettergrootte van 13 en ik zou graag willen dat het automatisch in 8 staat.

Zijn er oplossingen voor dit onderwerp? Ik heb al wat onderzoek gedaan, maar niets helpt.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

Groeten Valentin

Hallo;

U moet een boortafel naar wens instellen en deze vervolgens opslaan als tafelmodel. (Klik met de rechtermuisknop op uw tabel en sla vervolgens op onder *... sldholtbt )
https://help.solidworks.com/2021/french/solidworks/sldworks/c_table_templates.htm

Let ook op je instellingen van je Tekeningenmodellen in de Solidworks eigenschappen.

Vriendelijke groeten.

1 like

Ik denk dat ik me slecht heb uitgedrukt in mijn onderwerp :sweat_smile:

In feite is het niet mijn probleem wat er in de tabel staat, maar de grootte van het lettertype van de marker op het deel naast het gat

Hallo;

Wanneer u een boortafel maakt; Normaal gesproken wordt voor annotaties het lettertype van het document gebruikt:

Dus de lettertype-instelling moet hier worden gedaan:

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo

Hier moet u het selectievakje "punten" aanvinken in plaats van "eenheden". Dit zijn de 2 manieren om de lettergrootte onder SW in te stellen

2 likes

Ik probeer het zo te houden bij al mijn volgende plannen om te voorkomen dat ik elke keer een manipulatie maak.

Ja, dat is wat ik vandaag doe, maar voor elke opname moet ik alle piercingmarkeringen selecteren en de lettergrootte wijzigen. Het zou eenvoudiger zijn als het vanaf het begin al op de juiste maat was.

Bedankt!

Bewerk uw sjabloondocumenten (kijk in Extra, opties, bestandslocatie, documentsjabloon)
Je maakt een back-up van de documenten en vervolgens verander je de lettergrootte en sla je dit sjabloondocument op.

1 like