Ik zit vast in het uitvouwen van dit deel: er is altijd een ontvouwing die niet werkt.
Ik wilde een basis houden en er dan de vouwen in steken. Ik wil vermijden om uit te gaan van een draaitafel en vouwen aan randen toe te voegen: ik vind deze oplossing haastig, er volgt niets.
Hoe zou jij het doen?
@Bart, ik heb hoge verwachtingen van je;)
Ik zit op SW13. Dus die op SW14, foto's alstublieft:)
Je moet de knop [Niet uitgevouwen] in de plaatwerkbalk gebruiken, ik heb je een pdf-bestand bijgevoegd zodat je kunt zien, wanneer het is gedeactiveerd het onderdeel en gevouwen en wanneer deze zijn geactiveerd, ontvouwt het zich
@Bart, dikte 0,5 mm, minimale straal, 304 L, Gereedschap, geen idee: probleem van de onderaannemer! ;)
@Bart en @Coyote heb ik de uitsparingen aangebracht zodat je kunt visualiseren wat ik verwachtte te krijgen.
@Coyote: Arfh! "Ik hou van de omschakeling naar plaatwerk! Om de dikte terug te winnen, vind ik het wrijven. Ik haat het om 2 keer zoveel kansen op hetzelfde bestand te hebben! Maar goed, ik ga een beslissing nemen, het geeft precies wat ik wil!
Ja, dat is @gt22, zoals @coyote voorgesteld. Nu een klein detail: kunnen we met de ombouw naar plaatwerk niet minder speling hebben tussen 2 gevouwen randen? Nu heb ik 0,7 mm!
Sorry coyote, maar thuis reageert het niet hetzelfde, ik weet niet waarom.
Dus ik neem terug wat ik heb gezegd. Het is heel mooi wat je hebt gedaan =)
Ik hou er niet van om de ombouw naar plaatwerk mee te maken.
Maar dat is in dit geval de beste manier. Aan de andere kant, als u een configureerbaar onderdeel moet maken, is het beter om geen conversie door te voeren.