Om dit onderdeel in lasersnijden te maken , wil ik het plat leggen
Bij voorbaat dank voor uw hulp
tube_heater.sldprt
Om dit onderdeel in lasersnijden te maken , wil ik het plat leggen
Bij voorbaat dank voor uw hulp
Hallo, je toneelstuk was in de versie van 2020 en de kans is klein dat je een antwoord krijgt.
Een screenshot kan al helpen.
Vriendelijke groeten
Hallo
Normaal gesproken kun je met de 2019 SP5-versie in ieder geval het volume weergeven, maar zonder iets in de creatieboom.
De PB is dat je bestand helemaal leeg lijkt.
Kun je het terugsturen met het pakket en gaan?
Vriendelijke groeten
Hallo
Uw werkstuk is slechts Ø 6,4 mm buiten en Ø - in inter en 30 mm in lengte
Dus als je er enerzijds rekening mee houdt dat je een roosterstructuur hebt op de helft van de en een netto materiaalverwijdering op 13,6 mm, zul je veel moeite hebben om een vorm te hebben die overeenkomt met je tekening na een afvlakking, lasersnijden en vervolgens cilindrische hervorming (trouwens, hoe zit het met de montagemethode van de hervormde buis tot een cilinder. Het is vooral op het niveau van de vormgeving van het roostergebied dat het mission impossible wordt, tenzij je iets helicopatatoïdaal hebt.
AMHA als het onderdeel het rechtvaardigt, moet je het lasersnijden op de buis doen en niet op een platte schaal. @ac-Cobra heeft vaardigheden lijkt mij op het lasersnijden van buizen ;-)
Vriendelijke groeten
PS: wees voorzichtig, je hebt een defect aan de diepte van je net dat een anomalie veroorzaakt aan het einde van het net waardoor elke afvlakking onmogelijk is, lijkt mij.
Het programmeren gebeurt plat, een posprocsseur genereert het programma
Maar we bewerken een buis
Hallo, cal'air een zeer mooie kamer:)
Heeft u om uw programma te genereren geen software die rechtstreeks vanuit 3D begint?
Het is net als voor ons met onze houten panelen, als we de 3-assige gebruiken is een 2D voldoende, maar als we curve/helling bewerking hebben dan hebben we een 3D nodig om over te schakelen naar de 5-assig.
We gebruiken Alphacam, maar weten niet zeker of het dit soort bewerkingen aankan .
EDIT: Ik heb navraag gedaan bij mijn leverancier en hij beheert de laser / draaien blijft om de compatibiliteit met uw machine te zien.
Ook om te zien of SolidCam het kan.
Ook wij AlphaCam
De vlakke bewerking wordt gemaakt en vervolgens op de vaste stof geprojecteerd
Onze postpro is zo gemaakt
Als u Alphcam heeft, moet u in dit geval uw Solidworks-onderdeel rechtstreeks openen (afhankelijk van uw licentie) en de contouren rechtstreeks uit de 3D ophalen.
Alphcam heeft een lasermodule en een draaimodule, dus we hadden u deze oplossing moeten bieden (behalve om budgettaire redenen van uw bedrijf)
Ik raad u aan contact op te nemen met uw leverancier, namelijk Systell voor Frankrijk.
Antwoord van Visiativ Bouw mijn massieve flat in plaatwerkmodule
Dank u allen voor uw deelname
Moraal: raadpleeg eerst het meldpunt
@zozo ben het daar niet helemaal mee eens, aangezien visuative het CAM-gedeelte niet via alphcam beheert en daarom een SW-oplossing biedt, terwijl alphcam heel geschikt is om een gcode naar de cnc uit te voeren vanaf de 3D-stap of rechtstreeks SWpart.
Waarom zou je het simpel houden als het ook kan... :)
Goedenavond @ ste
Zie bijgevoegde afbeelding
Gemaakt door het afvlakken van het oppervlak
Het probleem is om een continuïteit van de elementen te creëren, aangezien het voor een uitvouwen of plat op een enkel oppervlak wordt gedaan
Dus om dit te doen, heb ik een extra materiaal toegevoegd waarmee ik de x-stukken kan behouden die het zou vormen als we het onderdeel zouden snijden
en voegt al deze stukken samen
@+ ;-)
LET OP: voor de mods is de knop nog steeds grijs, te licht, het is pijnlijk (voor het invoegen van afbeeldingen)
Te sterke GT22
Als ik een beetje tijd heb, zal ik naar deze oplossing kijken
Bedankt