Hoi allemaal
Ik wil graag dat mijn tekeningen onafhankelijk zijn van mijn digitale model.
Dank u voor uw hulp.
Hoi allemaal
Ik wil graag dat mijn tekeningen onafhankelijk zijn van mijn digitale model.
Dank u voor uw hulp.
Hallo
Kunt u ons meer details geven over uw probleem en uw behoefte...
onmogelijk
aangezien de plannen afhankelijk zijn van de 3D-onderdelen
dus als je de 3D-onderdelen aanpast
Uw tekening wordt aangepast
de enige manier is om de naam van het 3D-onderdeel te wijzigen
en je hebt net zoveel plannen als 3D-onderdelen
@+ ;-)
Mogelijk: U kunt uw tekening "opslaan als" in vrijstaande tekening ;-)
@ max in dit geval is ze dood en + ref via de 3D
@+
Nee, u kunt de update indien nodig opnieuw uitvoeren met de 3D in een klik met de rechtermuisknop
Hoi allemaal
Ik wil dat de wijzigingen die ik in mijn digitale model aanbreng, niet op mijn tekeningen verschijnen? Dat is de vraag die ik gisteren stelde.
Ik ben erin geslaagd om dit te doen met behulp van de tool (componentconfiguratie).
Nu is het probleem dat ik in mijn tekening mijn randen zou willen verbergen. Als ik met de rechtermuisknop klik, verberg dan de stop die hij niet meer wil verbergen.
Dat wetende, heb ik dit al gedaan op een van mijn tekeningen vlak voor en op hetzelfde stuk, en zelfs stoppen.
Ik voeg een foto toe (ik wil graag alle lijnen in blauw verbergen)
Ik wist niet of ik duidelijk genoeg was in mijn uitleg, maar ik dank je bij voorbaat als je een oplossing hebt voor dit kleine probleem.
Dank u allen.
Hallo
Als je er met de rechtermuisknop op klikt en je hebt het verborgen.
In feite is het een lichaam dat je probeert te verbergen?
Je hebt het over configuratie, je kunt de configuratie kiezen om in een weergave weer te geven (behalve sectieweergave, detailweergave).
Hallo
Heb je de "rechtermuisknop / weergave converteren naar schets" geprobeerd om je weergaven te bevriezen? Er is echter geen weg terug...
Het is mogelijk om de tekening vast te leggen door de verbinding met de kamer te verbreken. Ons plan werkt onafhankelijk van het oorspronkelijke 3D-deel. Daarna is het ook mogelijk om je 3d deel te koppelen aan je plan zonder link om een update/update van de views te hebben.
Gebruik weergaveconfiguraties om uw projectafbeeldingen te bevriezen met een lay-out die is gekoppeld aan een planweergave.