Hallo allemaal, op verzoek van een klant hebben de jongens van de werkplaats een platte gedraaide staaf gemaakt. Het probleem is dat ik het moet tekenen om het in de bewerking te integreren, maar ik zie niet hoe ik het moet weergeven. Ik probeer plaatwerk of massief, maar ik krijg niet het gewenste resultaat. Heeft iemand een oplossing.
de verticale delen in vooraanzicht moeten lijken op die van rep 1bis, aan de andere kant moet de bovenste schakel ongeveer hetzelfde zijn als die van rep 1B
Kijk naar je plaatwerkfunctie of naar schroeflagen; Er is een optie om de hoeken te behandelen en daar moet je met de verschillende opties kijken of je kunt vinden wat je zoekt. Als ik de vraag heb begrepen...
Je hebt gelijk @ac cobra Ik denk er niet genoeg over na: en ik denk er niet over na, want zelfs als je niet de juiste versie van SW hebt (wat het geval is bij veel collega's op het forum) kun je lezen met een Edrawing die gratis is en dus gemakkelijk kan worden bijgewerkt met de up-date versie.
Om echter een voorstel voor een oplossing te doen, als u aan het bestand kunt werken, heeft het ook zijn kleine voordelen.
Voor mij is het koper (of een vergelijkbaar product) met een vlakke en gevormde oppervlaktebehandeling (zoals een uitgerekt stijltang).
Dit is typisch voor strips met hoge stromen en/of met een zeer hoge stroomsterkte.
Het is het feit dat ze in de werkplaats beginnen met een stijltang die deze onorthodoxe vorm geeft, omdat het materiaal ergens moet blijven zodat het overschot in de straal gaat.
We moeten het dus kunnen doen met geschetste vouwen. Maar het is net als smeedstukken, ze zijn moeilijk te trekken omdat het uitgangsmateriaal anders is verdeeld.
Ik zal zien of onze vriend GT22 mijn haar niet op de paal doet met een oppervlakteoplossing ;-) hihihi
Heb je gekeken naar de buigfunctie in dit soort gevallen, het is erg handig in het geval van onorthodoxe opmaak zoals gezegd @Zozo_mp, en door het te activeren / deactiveren volgens de configuratie, kan het onderdeel plat en gevormd zijn
Als je twee lijnen plaatst, moet deze even lang zijn. Om dit te doen, zet u elke hulplijn om in een traject, waardoor u hun exacte lengte kunt weten. Want met spiebanen kun je nooit weten hoe lang ze precies zijn als ze niet op parallelle vlakken staan.
Dit is het verschil in lengte dat je bij elke bocht terugvindt in de buigradii tussen de binnen- en buitenstraal. Omdat je een dubbele vouw hebt, vervoegde de ene in een rechte hoek en tegelijkertijd een andere hoek op een ander vlak.
Allereerst stel ik voor dat u zich slechts over één belangrijk ding zorgen maakt.
Dus de truc is om te zeggen, aangezien we uitgaan van een platte en recht getrokken metalen staaf: dan hoef je alleen maar de pers te weten voor de snede op de juiste lengte.
Om dit te doen, hoef je alleen maar een basistekening te maken met de juiste lengte en dat is alles wat je nodig hebt om te snijden en de schets aan de persoon te geven die de vormgeving in de werkplaats zal doen.
Hoe weet ik de snelheid?
Het is eenvoudig, met twee 3D-spiebanen die je dimensioneert (met slimme dimensionering), hoef je alleen maar de tweede op dezelfde lengte te maken als de eerste en dezelfde breedte tussen de rechter- en linkerspiebanen aan te houden tijdens het vormgeven van de curve. Ik heb de vorm met gladstrijken en 3D spline-geleiders
De 3D-spline is 70 mm lang, maar vanuit het werkplaatsmodel kunnen we, aangezien we aan reverse engineering doen, nauwkeurigere afmetingen hebben om de tekening in overeenstemming te brengen.
Ik heb de U-fallout niet gedaan, omdat het hetzelfde principe is als voor het deel dat ik heb gemaakt.
U zult mij vertellen dat voor de Europarlementariër hoe je twee delen in dezelfde Europarlementariër kunt hebben!
Goed gedaan!
Maar hier! Ik zal mijn vooraanstaande collega's u laten vertellen hoe u het moet doen, als u het zelf niet weet.
Als het je uitkomt, kan ik je het model doorgeven als je in SW 2019 bent, anders maak ik je een mini-tutorial sexier dan mijn korte uitleg.