Voor zover ik weet lijkt het dupliceren van een vergelijking zoals beschreven met de SW-tabel mij niet mogelijk, maar met een op Excel gebaseerde nomenclatuur denk ik dat het haalbaar is.
Aan de andere kant is het mogelijk om de vergelijking niet aan de cellen te koppelen, maar eerder aan de kolommen als dat nuttig kan zijn;)
Het is mogelijk om het voorbeeld te zien dat ik enige tijd geleden had gemaakt; Om dit te doen, moet je bovenaan de kolom klikken , als je de zwarte pijl hebt, wordt er een venster geopend en daar klik je op , dan zet je je vergelijking daar, en daar wordt deze toegewezen aan de kolom en niet langer aan een vak. Zodra deze zijn gedaan, moet u uw nieuwe nomenclatuur opslaan.
Ik bevestig wat ik in het vorige bericht heb gezegd over:
De nomenclatuur in Excel-formaat stelt u in staat om de betreffende manipulatie uit te voeren (de truc van het glijden via de kleine +) om 0 en 01 vast te leggen.
Het feit dat de kolommen worden gekoppeld aan de plaatsen van de cellen in ka tabel heeft een solidworks-basis. Vastleggen 02
@l.loyaal aan het tekstformaat denkt aan het gebruik van de combobox of in plaats van het invoeren van de naam van de kolom, die inderdaad een tekst (de titel van de kolom) niet noodzakelijkerwijs dezelfde naam van de eigenschap heeft;)