Is het mogelijk om het vervolgkeuzemenu met eenheden te verwijderen bij het invoegen van een waarde?
Ik snap niet waarom Solidworks dit heeft ingesteld, het is erg vervelend want zodra je je waarden intypt, gaat vaak de cursor over het drop-down menu en vind je met duimpjes meters... Wat heeft het voor zin? We werken nooit (of heel, heel, heel zelden) in hetzelfde vliegtuig met verschillende eenheden.
Als we het kunnen verwijderen, zou het in de opties staan (maar dat zou me verbazen).
Om te voorkomen dat uw muis naar het vervolgkeuzemenu gaat, gebruikt u uw toetsenbord. U typt uw rib en "Enter", zodat u geen risico loopt op het wijzigen van eenheden.
Dat is al wat ik doe. Maar de muis passeert soms tegelijkertijd op dit menu dat is geactiveerd en vaak zonder op te letten... Ik zal de opties bekijken, maar ik had er al zonder succes naar gekeken.
Thuis is het hetzelfde, maar na dubbelklikken aan de zijkant raak ik de muis niet meer aan omdat de kust is gemarkeerd (blauw) en ik gebruik meteen het numerieke toetsenbord om de nieuwe dimensie in te typen en in te voeren. Op die manier ontvouwt het menu zich niet...