Hoe een neutrale versie op te slaan

Hallo allemaal,

Ik ben het weer, ik heb nog een vraag die voor velen misschien bannalable lijkt. Ik teken een stuk met tekstentiteiten erin, en dan wil ik graag voortbouwen op deze versie om andere te maken, de tekst die ik in de nieuwe kamer verander, mag geen invloed hebben op het originele deel.

Ik probeer het originele deel op een andere naam op te slaan door het vakje Kopie opslaan als aan te vinken en het werkt niet.

Bedankt voor je antwoord

Hallo

Sterker nog, als je een kopie opslaat, denk ik dat het de kopie voor je opent, dus het is onzichtbaar voor jou, maar als je blijft werken, werk je aan de kopie!

Sluit gewoon dit laatste bestand en open het origineel opnieuw zodat er geen probleem meer is!

Wees voorzichtig, als een assemblage wordt geopend met dit onderdeel, kan dit het probleem zijn omdat het onderdeel wordt vervangen.

De eenvoudigste manier is dus om de assemblages te sluiten voordat u een kopie maakt.

Hallo

Als het stuk identiek is, behalve de tekst, maak dan configuraties door de tekst te koppelen. Je hebt dus hetzelfde stuk, maar met elke keer een andere tekst, afhankelijk van de gekozen configuratie...

2 likes

Hallo

Als je onder een kopie wilt opslaan heb je 3 oplossingen (zie scherm).

U slaat op onder een andere naam, maar in dit geval krijgt uw bestand deze naam direct bovenaan het scherm en houdt u een kopie bij van het oude bestand met de oude naam.

Opslaan als een kopie en doorgaan, in dit geval wordt uw bestand opgeslagen onder een nieuwe naam, maar blijft het gesloten, zodat uw eerste bestand open voor u blijft.

Of sla op als kopie en open, in welk geval het bestand in dit geval wordt geopend als je schakelt met de ctrl+tab, heb je je 2 bestanden open.

capture.jpg
1 like