Ik ben een student werktuigbouwkunde en ik loop tegen een probleem aan.
Ik moet de grafiek maken van de verbindingen van deze technische tekening, maar ik zit vast omdat ik niet zeker weet of deel nr. 4 echt bij deel nr. 2 hoort, waarvan ik het geheel in rood heb ingekleurd.
Bovendien kan ik niet begrijpen hoe deel nr. 4 is gekoppeld aan kamer nr. 2 als het goed is aangesloten. Ik zie geen schroeven of andere manieren om vast te draaien.
Commentaar van monteur of andere is welkom. Ik heb hulp nodig alsjeblieft, ik ben er al twee dagen mee bezig...
Het spreekt voor zich dat Bewijsstuk 2 en Bewijsstuk 4 geen deel uitmaken van hetzelfde geheel. Deel 4 is cilindrisch en wordt op zijn plaats gehouden door dia 4 (V-vormig).
Ik denk dat mensen (of erger als het stoffige leraren zijn) die zulke tekeningen maken terroristen zijn. De tijd van studenten verspillen met dit soort plannen op de c.. die uit 1857 moet dateren is echt onzin. Er is zoveel te doen met tekeningen om aan de normen van vandaag te voldoen dat ik door dit soort dingen te doen, geslachtsklieren wil losmaken.
[UIT Lead Punch MODUS]
@ Azumpo Kunt u de ongekleurde tekening en alle gegevens van het gestelde probleem posten, dan kunt u misschien duidelijker zien
Hoi @Rim-b
Het doet me denken aan een tool waarmee je iets op een axiale verplaatsing kunt blokkeren of indexeren. Er zijn enkele ontbrekende weergaven die de hele tekening niet erg expliciet maken, vandaar de "scheetmodus" hierboven. Fijne feestdagen: -)
Door deel 3 in deel 1 te schroeven of los te schroeven, heeft dit tot gevolg dat deel 2 in deel 1 schuift en zo deel 4 via de V-vorm wordt in- of uitgeschakeld. Kamers 2 en 4 zijn 2 aparte kamers, daarom zijn er ook 2 bubbels...
Ik ben het helemaal eens met de opmerkingen van Zozo_mp, als het een leraar is die dit soort plannen verspreidt, dan wordt het hoog tijd dat hij met pensioen gaat...