W jaki sposób część nr 4 jest powiązana z częścią nr 2 na tym rysunku technicznym i do czego służy (przestań?)?

Cze wszystkim

Jestem studentem inżynierii mechanicznej i mam problem.

Muszę zrobić wykres połączeń tego rysunku technicznego, ale utknąłem, ponieważ nie jestem pewien, czy część nr 4 rzeczywiście należy do części nr 2, której całość pokolorowałem na czerwono.

Ponadto nie mogę zrozumieć, w jaki sposób część nr 4 jest połączona z pomieszczeniem nr 2, jeśli jest dobrze połączona. Nie widzę żadnych ani innych środków do dokręcania.

Komentarz mechanika lub innego jest mile widziany. Potrzebuję pomocy, proszę, jestem na tym od dwóch dni...

Azumpo powiedział:

15457736181881177235366.jpg

Witam

Oczywiście Załącznik 2 i Załącznik 4 nie są częścią tej samej całości. Część 4 jest cylindryczna i jest utrzymywana na miejscu przez suwak 4 (w kształcie litery V).

3 polubienia

[TRYB PIERDNIĘCIA - WŁĄCZONY]

Uważam, że ludzie (lub gorzej, jeśli są zakurzonymi nauczycielami), którzy dają takie rysunki, są terrorystami.
Marnowanie czasu uczniów na tego rodzaju plan w ok. który musi pochodzić z 1857 roku to prawdziwa bzdura.
Jest tak wiele do zrobienia z rysunkami, które spełniają dzisiejsze standardy, że robienie tego rodzaju rzeczy sprawia, że mam ochotę odpiąć gonady.

[WYŁĄCZ TRYB ołowianego dziurkacza ]

@ Azumpo Czy możesz opublikować niepokolorowany rysunek, a także wszystkie dane dotyczące postawionego problemu, być może pozwoli ci to zobaczyć wyraźniej

Cześć @Rim-b

Przypomina mi to narzędzie, które pozwala zablokować lub zaindeksować coś na przemieszczeniu osiowym. Brakuje kilku widoków, co nie sprawia, że cały rysunek jest bardzo wyraźny, stąd "tryb pierdnięcia" powyżej. Wesołych Świąt :   -)

4 polubienia

Witam

Przykręcenie lub odkręcenie części 3 do części 1 powoduje wsunięcie części 2 do części 1, a tym samym zmostkowanie lub rozpięcie części 4 za pomocą kształtu litery V. Pokoje 2 i 4 to 2 oddzielne pokoje, dlatego też znajdują się 2 bąbelki...