Hallo
Ik ben onder uitvinder 2016
Ik heb een cut view (representatie) 1/2 gemaakt. Resultaat: alle stukken worden gehalveerd.
Ik ben op zoek om een stuk uit te sluiten van deze snit.
Hoe te doen alstublieft?
Dank u voor uw antwoorden.
Hallo
Ik ben onder uitvinder 2016
Ik heb een cut view (representatie) 1/2 gemaakt. Resultaat: alle stukken worden gehalveerd.
Ik ben op zoek om een stuk uit te sluiten van deze snit.
Hoe te doen alstublieft?
Dank u voor uw antwoorden.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik Inventor heb aangeraakt, maar het lijkt er niet op dat het mogelijk is
Misschien door in het vliegtuig een schets te maken die het onderdeel omleidt, en vervolgens de schets te selecteren om de snede te maken? Maar echt zonder overtuigingen van mijn kant
Goed?
Dat is te gek! We zouden niet de mogelijkheid hebben om volledige of 3/4 stukken in een set weer te geven. Het is echt vervelend.
Over het algemeen, als u met de rechtermuisknop op een onderdeel klikt, kunt u de opdracht "Prestaties" hebben, weet iemand hoe deze functie te gebruiken?
Omdat ik hier de 3/4 weergave van mijn kamer kan kiezen, maar het verandert niets.
Ba irritant gemiddelde ... Wat wil je precies gaan doen? Wat is het precieze doel van deze snede/weergave?
Daarna, zoals ik al zei, gaan mijn herinneringen aan Inventor een tijdje terug (3 of 4 jaar). Het is dus met een korreltje zout te nemen;)
Het is om 3D-representaties van mijn project te maken.
Vertegenwoordigd op papier. We moeten dus het geheel gesneden zien met delen erin die niet of slechts 3/4 gesneden zijn.
Hallo
Om te voorkomen dat u het snijdt:
Open het onderdeelbestand, ga naar Gereedschappen--->documentinstellingen--->modellering Tab---->en verwijder het vinkje bij "deelnemen aan assemblage- en tekensectie".
Een andere mogelijkheid:
Zoek in uw Inventor-tekening in de modelbrowser aan de linkerkant van uw scherm de weergave die u wilt bewerken, vouw uit door op de kleine '+' te klikken, lokaliseer vervolgens het deel dat u niet wilt doorsnijden, klik met de rechtermuisknop -> Sectie-deelname -> Geen
Zie dit voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=wV7XqzjaRIw
Om het uit te sluiten van de snede (zodat het niet zichtbaar is):
Klik met de rechtermuisknop op het ongewenste deel en vink de zichtbaarheidsoptie aan.
Lente:
https://forums.autodesk.com/t5/inventor-general-discussion/how-to-exclude-part-from-assembly-section-drawing/td-p/3754190
Als google translate geen goede resultaten geeft, kan ik proberen te vertalen.
Hallo
OK bedankt.. Een probleem opgelost, ik kan nu een deel maken dat niet snijdt.
Als ik nu wil dat een onderdeel van mijn assemblage 3/4 wordt gesneden? Enig idee?