Ik wil een macro draaien van de validatie van de smartproperties na het invullen van de properties.
Wanneer ik valideer, wordt het venster "Ongeldig argument" geopend.
Wat is een argument?
Wat moet ik invullen?
Ik wil een macro draaien van de validatie van de smartproperties na het invullen van de properties.
Wanneer ik valideer, wordt het venster "Ongeldig argument" geopend.
Wat is een argument?
Wat moet ik invullen?
Het is een probleem van het systeem.
Ga naar het Configuratiescherm van Windows en repareer uw Solidworks-installatie.
Een Dll moet gesprongen hebben.
Afbeelding weergeven
Hoi, ik denk dat het probleem niet ligt bij slimme eigenschappen, maar bij de macro, meer specifiek het bestand dat de macro aanroept of ophaalt!!
http://support.microsoft.com/kb/835416/fr
Als het dit alleen doet bij het invoegen van je macro, komt dat omdat het van haar komt, zoals @David zei.
Als het je op andere dingen overkomt, volg dan mijn eerste bericht
In de smartpropertis is er met de functie "Uitvoeren" een vak "Argument".
Wat moeten we invullen?
Ter info, de macro werkt met een knop.
Heeft je macro in het verleden gewerkt?
Kun jij haar bereiken?
Dank je wel =)
Ik had niet begrepen dat de slimme eigenschappen die in de "MyCadTools" suite zaten.
Ik bezit het niet, dus ik laat je antwoorden =)
Het enige wat u hoeft te doen is wachten tot Axemble-leden terugkeren van vakantie
om een samenhangend antwoord op uw vraag te hebben
PS: wat zoek je om te doen met een macro
Bekijk antwoorden op vergelijkbare inhoud aan de linkerkant van de vragenpagina
@+
Hallo
Wanneer u uw macro selecteert, moet deze het argument in het vervolgkeuzemenu invullen
Zo niet, dan is het argument de module en de procedure die in de macro moeten worden gestart.
Als u deze informatie niet kent, kunt u deze vinden door een macroknop in SolidWorks te maken en de methode te kopiëren (foto bijgevoegd)
Philippe