Hallo, ik zou graag willen weten hoe ik het materiaal in de ronde kan extruderen (zoals een boor). Dank u voor uw toekomstige antwoorden, mijn vrienden.
image_pour_le_forum_solidworks.bmp
Hallo, ik zou graag willen weten hoe ik het materiaal in de ronde kan extruderen (zoals een boor). Dank u voor uw toekomstige antwoorden, mijn vrienden.
Om materiaal te verwijderen, hoef je je schets niet aan één kant te leggen, in dat geval kun je het bovenste vlak gebruiken (afhankelijk van de positionering).
Hallo
Wil je meer materiaal verwijderen of toevoegen?
Gebruik anders gewoon de onderkant van de ronde of de bovenkant en maak een schets en maak vervolgens een extrusie.
Ik weet niet of het was wat je wilde doen, maar ik voeg een klein pdf-document toe dat ik net heb gemaakt:)
Misschien is het handig voor je :D, om het materiaal te verwijderen, kun je hetzelfde proces uitvoeren, maar met de binnenkant
in de hoop ;) te hebben kunnen helpen
Hallo, naast mijn collega's is er de offset in de functie voor hoge materie (vervang het eerste schetstabblad door offset)
Ik begrijp het verzoek niet echt
als het gaat om het maken van inwendig materiaal op de wand van de buis (in elkaar grijpend buistype)
Het is vrij eenvoudig
Maakt een schets van de dikte van de buis door objecten om te zetten
en 2-weg extrusie
Als het is om je stiksels te doorboren, is het hetzelfde, maar verwijdering van materiaal
of vlak van het midden van de loodrechte buis, schetsen en verwijderen van materiaal
geeft een beetje + uitleg
@+