Hoe te maken <Nom du="" fichier=""> = <Reference article=""> + < Designation article></Reference></Nom>

U hebt de naam van het onderdeel, de aanduiding van het onderdeel en de configuratie.

Op de afbeeldingen van sbadenis heeft het onderdeel de naam van PI_052899, beschrijving "Spacer", configuratie (standaard).

Logischerwijs zou uw componentnaam 0123 zijn, beschrijving "Carb-schroeven", configuratie (M4x30mm)

Nadat ik niet op je computer zit, kan ik niet preciezer zijn, althans dat denk ik.

Aan de andere kant, in Windows Verkenner, zelfs als ik de "titel" of beschrijvingskolom toevoeg, zie ik de beschrijving niet  verschijnen...?!

Hoe koppel ik het veld " Beschrijving" in SW aan het veld "Beschrijving" in Windows Verkenner?

We moeten 'Beschrijving', dat is ingevuld in de eigenschappen (denk ik) en 'Titel' niet verwarren.

De titel verschijnt in de samenvatting:

Aan de andere kant, maak een vraag opnieuw als u verder wilt gaan met dit onderwerp.

Voor de titel zoals we smartproperties (MyCadtools-hulpprogramma) gebruiken, voert u gewoon Title=$ Designation in op het eigenschappentabblad van de inhoudsopgave en vervolgens wordt de titel gevuld met de aanduiding. (We gebruiken de aanduiding en niet de beschrijving na het vorige bedrijf voor vele jaren)

Er is misschien een andere methode om het te doen, maar het is de gemakkelijkste voor ons!

Voor de beschrijving lijkt het erop dat je direct een beschrijvingskolom kunt toevoegen in de verkenner (rechtsklik op de naam van de kolom en Anders dan beschrijving), we waren slim omdat we al jaren aanduiding gebruiken in plaats van beschrijving.

Hallo sbadenis,

Geweldig, het stelde me in staat om dit laatste detail op te lossen. Ik was in staat om een beschrijvingskolom toe te voegen in Windows Verkenner en ik heb eigenlijk het gewenste veld weergegeven.

Geweldig,  hartelijk dank!

Ik ben nu bezig met het aanpassen van de shotcartridges. Ik vond verschillende tutorials over dit onderwerp. Het zou het moeten doen. Anders zal ik een nieuw bericht op dit forum openen dat zeer responsief en ook effectief is.

Fijne dag