Is het mogelijk om 3D te renderen met solidworks visualize? Omdat ik een klant een model van een machine moet sturen, en het verzenden van meerdere beeldweergaven is niet praktisch. Ik zou de voorkeur geven aan iets als PDF3d, maar dan in goede kwaliteit...
Als je in plaats daarvan een 3D-pdf wilt maken, moet je rechtstreeks via Solidworks gaan. Wanneer u uw assemblage opent, slaat u op als, kiest u het PDF-formaat en vinkt u PDF 3D aan.
Op Visualize kun je renderen, maar de opname is in fotoformaat (als je de standaardversie hebt) of in videoformaat (als je de premium-versie hebt).
Aan de andere kant, zie de privacyregels en als, je de klant laat zien wat je wilt, of als je hem het bestand stuurt en hij doet ermee wat hij wil... :)
Kun je zien wat een uitvoerbare e-tekening is, ik weet het niet . Vooral hoe het werkt voor de ontvanger.
Veel klanten of leveranciers willen inderdaad niet dat we de Edrawing-viewer installeren, wat het ruilen een beetje bemoeilijkt. Hoewel 3D pdf beter wordt geaccepteerd, zelfs als de kwaliteit veel lager is, zijn de mogelijkheden veel kleiner.
Ik bewaar gewoon een onderdeel, een montage, een MEP in Edrawing.
Hallo, je maakt een e-tekening, dan open je deze met je Edrawing-software en vanuit je open e-tekening sla je deze op als en daar kun je een uitvoerbaar bestand maken.
Kortom, wanneer de klant het bestand opent, zelfs zonder de software te hebben, kan hij het bestand zien.
Het is een beetje zwaarder dan een klassieke edrawing, maar het is oké.
Ik denk eraan om met 3D-pdf's te werken, zodat de klant de geometrie van de installaties realiseert, en het toevoegen van de SW-visualisatie-renderingafbeeldingen om een beetje meer verkoopachtig te zijn!