Hoe doe ik een statische studie in SW op mijn assemblage?

Hoi allemaal

Ik had al een vraag geopend over mijn project :  https://www.lynkoa.com/forum/g%C3%A9n%C3%A9ralit%C3%A9s/comment-v%C3%A9rifier-ma-structure-sous-solidworks

Dankzij deze kostbare hulp was ik erin geslaagd mijn gaas  te maken en een eerste studie te starten (zie pj).  Dit resultaat lijkt me absurd omdat mijn loopbrug eindigt met een gebroken voet  en de bak vreemd vervormt. 

Ik vroeg het aan mijn leraar elasticiteit, maar hij kon me niet echt helpen omdat hij geen Solidworks gebruikt. Hij hielp me echter bij het kiezen van mijn opgelegde reizen omdat  ze bij mijn eerste studie ongelijk hadden, maar het was alleen op deze manier dat SW ermee instemde om een studie voor mij te doen. Als ik opgelegde bewegingen niet op het niveau van de set plaatste, weigerde de software de studie op mij te starten.

Dus probeerde ik alleen een studie op het dienblad te doen om te begrijpen waarom het dienblad dat op mijn structuur is geplaatst, zo vervormt. De studie werkt en ik kan het resultaat interpreteren, maar zodra ik het op de montage met de voeten wil doen, werkt niets. Op dit moment weigert SW een studie te doen omdat mijn "vervorming onrealistisch lijkt om waar te zijn".

Mijn leraar vertelde me dat ik mijn contacten tussen mijn stukken moest definiëren. Ik geef toe dat ik niet weet hoe ik het met de software moet doen. Ik denk wel dat er een stap ontbreekt in wat ik doe, maar ik geef toe dat een studie onder een vergadering echt ingewikkeld is en dat ik niemand heb om me te helpen. Hoe geef ik het type verbinding tussen mijn componenten aan?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

plateforme-pied-garde-corps-etude-1.docx

Hello@Meg

U kunt uw assemblage opnieuw plaatsen met onderdeel- en simulatieresultaten met de pack and go-functie.

Ik herinner me dat ik de simulatie niet kon doen omdat ik dezelfde defecten had als de gemelde.

Je hebt een "studentenversie" of een Pro-versie.

Vriendelijke groeten

Hier is het bestand van mijn gateway:

passerelle-etude-statique-lynkoa.zip

Ik heb een studentenversie. De verzending duurde wat tijd, vergeef me

Vriendelijke groeten

Ben! Uh

Ik zie de verzending niet, wat zichtbaar is door de afwezigheid van verzenden.

In de tussentijd sturen we elkaar een hartelijk

EDIT: Zozo yoyotte ;-)  de verzendingen werden gedaan op hetzelfde moment als mijn antwoorden! Je moet kijken voor dit bericht

Ik heb onbedoeld mijn beste antwoord gekozen door te proberen het bestand een tweede keer te verzenden. 

Het is een verkeerde behandeling met de telefoon 

Hello@Megane

de eerdere situatie dat de simulatie niet lukt . 
In ieder geval verklaren de paar kleine fouten in de parameters niet het falen voor overmatig reizen  .

Wat zijn voor jou de echte uitdagingen?

Is het voor een kwalificerend examen of is het slechts een uitdaging zoals je in het vorige onderwerp hebt aangekondigd. Tegelijkertijd praat je dan over je docent????

Ik ben ervan overtuigd dat het probleem van de studentenversie komt, want ik ben al soortgelijke PB's tegengekomen. 

Vriendelijke groeten

2 likes