Hoe maak je een lijn met verkleinde afmetingen op een detailweergave?

Hallo

Na veel onderzoek op internet kom ik naar je toe in de hoop het antwoord op mijn vraag te vinden.

Inderdaad, voor een plan dat ik aan het maken ben, zou ik graag een afmeting willen maken die met één diameter is verkleind op een onderdeel in revolutie. Ik weet dat het op een normale weergave mogelijk is, maar op een detailweergave onmogelijk te vinden! Ik heb gegoogeld en zag niemand die de zoekopdracht uitvoerde.

Bedankt voor je hulp en tot ziens!

Hallo

Onderwerp dat hier wordt behandeld: https://www.lynkoa.com/forum/mise-en-plan/cotation-diametre-double-fleche-sur-demi-vue?page=0#answer-896783

3 likes

Als u uw dimensies in de hoofdweergave hebt geïmporteerd, kunt u ze één voor één naar uw detailweergave slepen door de ctrl-toets voor elke dimensie ingedrukt te houden. Vervolgens hoeft u bij de diameterafmetingen alleen de herinneringsregel en de pijl te verbergen door met de rechtermuisknop op elk van hen te klikken.

2 likes

Alternatief: Vergroot uw detailweergave zodat u de volledige diameter kunt zien en deze kunt dimensioneren. Verberg vervolgens de abseillijn en pijl en vouw de weergave naar wens samen.

1 like