Hallo, ik wil graag horizontaal belastingen op het profiel uitoefenen en het verticale profiel bevestigen. Ik heb verschillende simulaties geprobeerd, maar het werkt niet.
Ik was zo vriendelijk om me te helpen.
Hallo
Admity dat uw verzoek een beetje beknopt en diepzinnig is.
Als we niet weten hoe je je simulatie hebt opgezet, is het onmogelijk om je te helpen.
Aan de andere kant, als je je assemblage volgens de regels van de kunst plaatst, kunnen we je misschien vertellen wat er mis is met je simulatie.
Om te beginnen, welke versie van SW-simulatie heb je? (Standaard, Pro of Student)
Om uw volledige assemblage te plaatsen, moet u absoluut doen
- Bestand ===> samenstelling om mee te nemen of (inpakken en gaan), afhankelijk van je SW-versie.
- Vraag een ZIP-bestand aan
- Geef aan dat je het resultaat van je simulatiepoging wilt insluiten in het ZIP-bestand.
- plaats de bijlage met de knop "Bladeren" op het forum
Vergeet niet de belasting in Newton aan te geven en vooral de grootte en de precieze plaats waar deze belasting moet worden toegepast. Geef aan of de belasting van het type is dat is gelegd of dat u een hangende belasting heeft (bijvoorbeeld een kabel met een belasting aan het uiteinde)
Vermeld ook de werkelijke lengte van het verticale profiel en ook de aard van de basis waarop het rust, met vermelding van het type relatie met de grond. Geef aan of de bovenkant van het verticale profiel verzonken is of vrij van al deze bewegingen in XY.
Geef ook aan wat voorkomt dat het profiel verdraait, omdat dit de toepasselijke kracht met minimaal 6 kan delen.
Geef ons alle andere details die nuttig zijn om een simulatie te maken die zinvol is vanuit industrieel oogpunt.
ENZ... enz... enz....
Vriendelijke groeten