Ik zou graag willen weten hoe ik een sectieweergave kan repareren, omdat het met de configuratie d=op en neer beweegt
Ik weet niet of dat is wat je wilt, maar:
- Klik met de rechtermuisknop op de snijlijn
- Bewerk de schets
-Klik op de lijn en vervolgens op "Vast" (het anker)
- Laat de schets staan
Hallo, heeft u een afbeelding om ons te helpen uw probleem te zien???
Bij voorbaat dank.
G.
Of nog beter, doe wat William zegt, maar dimensioneer de lijn langs een of andere rand.
Is het dezelfde vraag als http://www.lynkoa.com/forum/mises-en-plan/comment-contraintre-une-ligne-de-coupe-en-mise-en-plan ?
Of is het de weergave op de tekening, in welk geval u de positie kunt bevriezen/fixeren door met de rechtermuisknop op de weergave te klikken.
Wanneer ik de configuratie van de twee snijweergave van onder naar boven verplaatst, wil ik ze graag repareren
sans_titre12.png
Dit komt waarschijnlijk door de manier waarop je je basisschets hebt beperkt. alles is erop gebaseerd. Je moet dus ofwel je basisschets veranderen of je snede bevriezen, maar het kan je fouten in het plan opleveren!
Cdt
Het probleem is dat zelfs als ik met de rechtermuisknop klik en bevries door de configuratie te wijzigen, het nog steeds beweegt
Beide weergaven schuiven langs de snijlijn wanneer ik de configuratie wijzig
sans_titre13.png
Ja, dus voor je stuk moet je oorsprong op een punt liggen dat nooit beweegt en je snede moet door dit punt gaan (niet altijd mogelijk...)
En vanaf daar zal het werken. Anders... Doe uw gezichtsvermogen elke keer opnieuw...
Cdt
edit: probeer anders om de uitlijningen van de beker te breken! (systeem D)
De uitlijningen zijn al verbroken
Hallo
Ik weet niet of ik het goed heb begrepen, je zegt dat je snede op en neer beweegt, afhankelijk van je configuraties. Op je laatste foto zien we dat je een snede maakt die normaal is voor een lichaam op 87°, dus voor mij is het normaal. Dus ik denk dat als je je stuk 3° draait, het deel dat je snijdt horizontaal zal zijn, dus geen probleem meer om de snede te verplaatsen.
Moge de kracht met je zijn.