Ik kom er nog op terug in het fablab, ik heb goed kunnen evolueren in de omgang met de software maar hier ben ik aan het vissen. Ik zou graag willen kunnen doen wat ik op foto's op mijn vaste stof zet, maar dat kan ik niet. Ik dacht erover om hetzelfde te doen als voor de extrusietekst van één kant, maar dat kan ik niet omdat ik er twee heb en ik ze niet kan samenvoegen. Ik heb samenvoegen in lisage gecontroleerd, maar het doet niets. Ik heb ook geprobeerd de schets te projecteren en ik kan nergens komen
Misschien kies ik niet de juiste methode als je een idee hebt. Omdat het geweldig zou zijn sdi zou ik een extrusie kunnen doen zoals op een vlakke ondergrond en dan breng ik bladeren aan
Als ik een geprojecteerde curve maak zoals de blauwe lijn, maar van een gesloten schets, bijvoorbeeld een rechthoek, kan ik de geprojecteerde curve niet selecteren om te extruderen
Het maakt niet uit hoeveel ik naai, het verandert niet als iemand zo vriendelijk zou zijn om naar mijn dossier te kijken om te zien waar ik iets stoms heb gedaan, want op mijn niveau ben ik aan het drogen
Wanneer u oppervlakken naait, kunt u naadopeningen binnen een bereik bekijken in de Stitched Surface PropertyManager en eventuele hiaten op het onderdeel identificeren.
Wanneer een onderdeel is geopend, klikt u op Wanneer een onderdeel is geopend, klikt u op (werkbalk Oppervlakken) of klikt u met de rechtermuisknop in de FeatureManager-ontwerpstructuur en klikt u vervolgens op Object bewerken.
Selecteer in de PropertyManager de oppervlakken en selecteer vervolgens Discontinuïteitscontrole.
Discontinuïteiten worden weergegeven in de PropertyManager als het naaddiscontinuïteiten zijn die binnen het bereik vallen dat is opgegeven in de optie Discontinuïteiten in bereik weergeven. Open discontinuïteiten hebben waarden die hoger zijn dan de naadtolerantie.
Verplaats indien nodig de schuifregelaars om het bereik te wijzigen waarvoor de discontinuïteiten worden weergegeven.
Selecteer een discontinuïteit in de lijst.
Als u een discontinuïteit wilt selecteren, klikt u op het pictogram Gestikt oppervlak . Als u meerdere discontinuïteiten wilt selecteren, drukt u op voordat u CTRL ze selecteert.
De discontinuïteit bevindt zich op de component.
Als u wilt inzoomen op een discontinuïteit, klikt u met de rechtermuisknop op een geselecteerde discontinuïteit in de PropertyManager en klikt u vervolgens op Inzoomen op selectie.