Hoe de twee entiteiten in symmetrie te houden

Hallo

Ik zou graag de juiste vorm symmetrisch willen maken, maar het probleem is dat wanneer ik op valideren klik, de andere kant verdwijnt ...

Ik heb het geprobeerd door het vakje "Geometrische herhaling" aan te vinken en ik krijg een foutmelding die verschijnt: "De geselecteerde functies kunnen niet worden herhaald met behulp van de geometrieherhaling. Schakel het selectievakje Geometrie herhalen uit".

Hoe maak je een symmetrie terwijl je de twee entiteiten behoudt?

Bedankt voor je hulp en een fijne dag,

Yohann

Hallo

Kunt u uw deel aan ons laten testen???

Goedenavond

Dit is waarschijnlijk een bug, heb je geprobeerd ze niet samen te voegen met de symmetrie?

Anders kunt u altijd een cirkelvormige herhaling gebruiken.

Hier is de bijlage.

" Heb je geprobeerd ze niet samen te voegen met symmetrie?" dat wil zeggen?

Ja, ik denk dat ik het probeer met de cirkelvormige herhaling, zo niet. Ik heb het nog niet getest.

Deel 1.SLDPRT

Goedenavond

Is dat wat je wilde doen?

Zo ja, dan wordt het in evenwicht te brengen deel niet samengevoegd met de rest van de ruimte. Het is een lichaam.

Het is daarom noodzakelijk om een symmetrie van lichamen te maken.

Deel 1.SLDPRT
1 like

Hallo

Zelfde oplossing als Yves.T.

Fijne dag.

piece1_v2.sldprt
1 like

Uw deel dat u symmetrisch wilt hebben, kan in de huidige staat niet worden versmolten  , omdat de oppervlakken niet genoeg in contact zijn, ze schuren tegen elkaar. Het zou nodig zijn om splitsing van de oppervlakken (scheidingslijnen) te voorkomen. U kunt eventueel proberen dit onderdeel met een paar micron dikker te maken (interferentie tussen oppervlakken) om te proberen het daarna indien mogelijk te versmelten.

Mooie kamer...

Hallo allemaal, mooi stuk inderdaad, maar denk een beetje aan mensen zoals ik die met "antiek" werken. Elk van de 3 kamers die ik open, heb ik een enkele functie in de boom, namelijk "van een toekomstige versie"... :)

Heb je geprobeerd de geometrieherhaling te activeren??? sorry dat ik het zeg zonder het te hebben kunnen proberen voordat ik dit voorstel deed... :)

Fijne dag

G.

Hallo

Ja Yves, dat is wat ik wilde doen, heel erg bedankt! En hoe bereik je lichaamssymmetrie? Ik kan in mijn kantoor zoeken, maar ik heb het niet gevonden

1 like

Ok, zoveel voor mij had ik de derde mogelijkheid in de symmetriefunctie niet gezien, namelijk "lichaam om symmetrisch te zijn".

Geweldig, heel erg bedankt!

2 likes