Hallo
Ik heb stukken gemaakt in de bibliotheek
Als ik ze in een assemblage gebruik en bijvoorbeeld de kleur verander
De originele onderdelen veranderen ook.
Hoe onderdelen in de solidworks-bibliotheek te houden zonder te bewerken.
Hallo
Ik heb stukken gemaakt in de bibliotheek
Als ik ze in een assemblage gebruik en bijvoorbeeld de kleur verander
De originele onderdelen veranderen ook.
Hoe onderdelen in de solidworks-bibliotheek te houden zonder te bewerken.
Hallo
Het lijkt mij dat als je in de assemblage zit en als je op het onderdeel in de creatieboom klikt en je geeft het de kleur of textuur die je wilt, het er geen invloed op heeft... 9 uur 's morgens
Hallo
Door hier op de knop te drukken, kunt u alle kleuren bekijken die op de kamers zijn toegepast:
En in het verlengde daarvan, wijzig ze gemakkelijker één voor één .
Er moet voor worden gezorgd dat het onderdeel alleen in de juiste weergavetoestand wordt toegepast en niet op het onderdeeldocument.
Hier is een klein bestand van hoe ik te werk ga
Dank u allen
Ik denk dat mijn vraag niet duidelijk is.
Voorbeeld, ik heb een grijs gekleurd stuk in de bibliotheek.
Ik maak een nieuw project aan en ik gebruik dezelfde ruimte in de bibliotheek.
Ik geef een rode kleur aan dit stuk.
Ik ben dit project aan het opnemen.
Alles werkt goed.
Als ik een ander project doe en ik gebruik hetzelfde stuk in de bibliotheek,
Ik merkte dat het rood wordt na het effect van het oude project.
Conclusie: Ik wil niet dat het stuk van kleur verandert, het blijft grijs (originele kleur)
Hallo
Als je wilt dat de kleur alleen in de vergadering verschijnt en niet in de kamer, doe dan wat ik je liet zien in het bestand van mijn laatste bericht, het zal werken. 09:10 uur
Als je met de rechtermuisknop op je stuk klikt en uiterlijk kiest (de bal van alle kleuren)
U ziet een lijst met kleuren die op uw kamer zijn toegepast.
U moet de naam van uw onderdeel hebben met een montagesymbool op de voorkant
Als je de kleur op deze lijn toepast, verandert je stuk alleen van kleur in deze assemblage
Herinnering:
Kleuren kunnen worden toegewezen aan: het gezicht, de functie, het lichaam, het onderdeel, het onderdeel in een assemblage.
Ik denk dat de prioriteiten van het kleurenscherm in deze volgorde liggen (de volgende heeft voorrang op de vorige)
Ik denk dan aan het creëren van verschillende weergavestatussen op het onderdeel, voor elke nieuwe assemblage.
Om zeker te zijn, kunt u ook al uw bibliotheekonderdelen alleen-lezen maken en het meeste gedoe is dat u zeker wijzigingen in het onderdeel aanbrengt.
Anders moet je de kleur in de assemblage toewijzen, zoals anderen hebben uitgelegd