Hallo
Veel gebruikt in de auto-industrie, hoe genereer je dit type raster met coördinatenbellen?
Bij voorbaat dank
sans_titre.png
Hallo
Veel gebruikt in de auto-industrie, hoe genereer je dit type raster met coördinatenbellen?
Bij voorbaat dank
Hallo, a priori kunt u met de Viewgrid-tool van mycadtool dit doen
Hallo @j.morin
In de documenteigenschappen kunt u het 2D-raster bekijken en aanpassen, maar zonder de coördinaten weer te geven.
Als het bestaat voor CATIA, ben ik geïnteresseerd
Hallo, het lijkt niet zo op elkaar, maar:
Blijkbaar weet CATIA, gebruikt door de grote autofabrikanten, niet hoe het moet..!!!
Hallo, bestaat het viewgrid van mycadtool voor catia V5?
Normaal gesproken moet de macro door de voertuigfabrikant aan u worden verstrekt
Ik had er destijds veel van hersteld, om aan te passen weet ik niet of het werkt met de huidige versie van catia, ik werk pas 5 jaar met SW
hernoemt het bestand Grid.CATScript (lynkoa ondersteunt niet alle extensies)
Quadrillage.txt (41.1 KB)
Maar man, dat is precies wat ik zocht.
DUIZENDMAAL DANK!!
Vraag het aan je werkgever, als je een onderaannemer bent, er zijn ongeveer tien macro's die ze al hebben, zoals:
- Kopieer en plak de info van de punten uit de PDF in een txt-bestand waar een macro de 'ballen' contactpunten ophaalt en maakt
Andere macro's om eigenschappen van Excel bij te werken
Wat is de naam van uw klant als u een onderaannemer bent?
Ik ben helemaal alleen met een kleine fabrikant van apparatuur. Wij werken voor Stellantis, RNMA.
Ik kan je net zo goed vertellen dat niemand me kan helpen in mijn bedrijf
Stellantis is onder andere PSA, je zou moeten kijken of ze je hun macro's kunnen geven, het is niet de gemakkelijkste
Als je naar de site gaat, kun je ze daar in het algemeen krijgen
Ik heb het al geprobeerd, maar het is niet gelukt om te installeren. Waarschijnlijk een andere versie of hotfix.