miwak
17 juni 2015 om 09:46
1
Hallo, ik zou graag een standbeeld van David (Michelangelo) integreren als decoratie op een steun in een vergadering, maar bij het invoegen ervan geconverteerd van .slt naar .sldprt, verdwijnt in de vergadering.
de enige manier die ik heb gevonden om het te laten verschijnen, is door het virtueel te maken, maar onmogelijk om het te verplaatsen (zie Solidworks-crash :/).
Is er een andere manier?
sans_titre.png
Centor
17 juni 2015 om 09:57
3
Hallo
Voor zover ik weet, is de enige mogelijkheid om
1.Open het bestand en sla het op als een solidworks-onderdeel
2. De graad dan in uw vergadering
Goede eetlust
be_6
17 juni 2015 om 10:01
4
Hallo
Waar moet je het misschien in een parasolid-bestand plaatsen
miwak
17 juni 2015 om 10:03
5
Ja Centor, ik vond het ook leuk, maar het was onmogelijk om de kamer te verplaatsen als ze eenmaal geïntegreerd was en virtueel te worden. :(
en dank je wel Bon Ap' aan jou ook^^
Hallo
Om een bruikbaar volume uit een setl op te halen, moet je de "ScanTo3D" module van SolidWorks doorlopen. Laten we eens kijken of u over voldoende licentieniveau beschikt om er toegang toe te krijgen.
2 likes
miwak
17 juni 2015 om 12:07
7
Dank je wel Benoit.LF Ik heb een aantal tutorials bekeken en het lijkt de oplossing voor mijn probleem te zijn.
Ik heb toegang tot ScanTo3D op Solidworks, maar ik heb het nog nooit gebruikt :o
het HD-model (+ 1.000.000 oppervlakte tot de maas waarop ik O.o.), dus ik heb een medium model gevonden, maar ik kan niet dezelfde functies hebben.
david_statue_medium_precision.stl
miwak
17 juni 2015 om 12:17
8
Ik heb alleen de functie "Curve Assistant" beschikbaar
Centor
17 juni 2015 om 12:20
9
Hallo
Ik keek naar je STL, en ben verrast door het pictogram opgemerkt: STL Charts 1, de eerste keer dat ik deze speciale x_x' ding heb gezien.
Ik ga testen op de versie die ik thuis heb om te zien wat het geeft op het werk, het werkt niet:p
1 like
miwak
17 juni 2015 om 12:26
10
Ok dank je wel Centor :)
Ik werk niet te veel aan de oppervlakte, dus ik ben helemaal verloren^^
miwak
17 juni 2015 om 12:32
11
Dit bestand kan afwijken (ik heb een sjabloon gedownload)
david_statue_medium_precision.stl
Centor
17 juni 2015 om 13:46
12
Hallo
Ik heb het thuis getest met verschillende software om het naar volume te converteren, maar het werkt niet
Sorry dat ik niet kan helpen :/
coyote
18 juni 2015 om 07:36
13
Hallo
Ik begrijp niet waarom openen in grafische modus niet genoeg voor je is?
Waarom wil je het in volume uitgeven, waarom wil je virtueel gaan?
@+
1 like
zoals Coyote! Als het alleen voor de sier is, blijf dan in grafisch.
Om het te verplaatsen, controleer je of het niet vastzit (het is gek, maar het gebeurt!).
Kies er dan voor om het scherm te verplaatsen en te verversen (crtl-b of langere crtl-q opnieuw opbouwen).
Bij het bewegen zien we de oorsprong van het beeld bewegen.
gerald
18 juni 2015 om 09:11
15
U kunt een net in een assemblage niet verplaatsen, tenzij u een functie voor geëxtrudeerde media toevoegt.
Dus hier is het bestand in zeer lage resolutie (sw2014) met behulp van de mesh-voorbereidingswizard. waarin ik een rechthoek heb toegevoegd die ik selecteer om het beeld te verplaatsen.
david_statue_low_precision-0.sldprt
coyote
18 juni 2015 om 09:19
16
Re
het heeft geen zin om de STL om te zetten in een mesh door Scan naar 3D, het genereert een supergroot en nutteloos bestand.
Je hoeft alleen maar in de grafische modus te blijven (bestand/open grafische stl) en de plannen te gebruiken om te beperken in de assemblage.
@+
1 like