Hoe een 3D-model van videogames zoals farming simulator te importeren naar solidworks

Hallo 

Ik werk momenteel in een ontwerpbureau voor een fabrikant van landbouwmachines en ik zou graag de apparatuur op tractoren willen toevoegen om het gemakkelijker te maken om de afmetingen te visualiseren. Ik wilde eerst een tractor ontwerpen, maar ik wil er niet te veel tijd aan besteden.

Dus ik wilde weten of het niet mogelijk zou zijn om een 3D-model van een landbouwsimulator-mod te krijgen om het op Solidworks te importeren.

Bij voorbaat dank

Hallo

Je kunt naar GrabCad gaan om er een paar te downloaden , want er zijn er een paar, ik heb het net gecontroleerd. En zelfs op Lynkoa, als je naar het linkermenu gaat en naar portfolio gaat  , zul je er een paar vinden.

3 likes

Hallo

Om ac.cobra die ik groet compleet te maken,  is er ook de 3Dcadbrowser-site  die veel 3D-modellen aanbiedt

https://www.3dcadbrowser.com/3dmodels.aspx?download=human

De 3D-inhoud die toegankelijk is vanuit het taakvenster biedt ook een aantal 3D-modellen.

Cdlt

2 likes

Dank u voor uw antwoorden ac cobra en Yannick.petit. Maar ik heb al de gelegenheid gehad om naar deze sites te kijken en niets paste bij mij... Daarom wendde ik me tot jou om te zien of je andere oplossingen had.

Bij voorbaat dank

Er zou nog steeds een oplossing zijn, namelijk om contact op te nemen met de fabrikanten van de modellen die u wilt uitrusten en te kijken of zij kunnen leveren wat u nodig heeft. Ze kunnen je voorzien van een hol lichaam.

3 likes

Bedankt, ik zal het proberen.