Hoe leg je een wandtemperatuur op aan de knooppunten van een solid/solid-interface?

Hallo

Ik voer een CFD-berekening uit met behulp van solid/solid-interfaces onder Flow Simulation.

Onder lokale beginomstandigheden legde ik een temperatuur Ta op aan een vaste A die in contact kwam met een vaste B.
Solid B heeft zijn initiële temperatuur standaard ingesteld in de algemene parameters van het onderzoek.
De studie is van voorbijgaande aard. De variatie in begintemperaturen is aanzienlijk tussen de twee vaste stoffen

Mijn probleem ligt bij de interface:

Knooppunt A (vast A) - - - Gemeenschappelijke interfaceknoop (vast A/B) - - - Knooppunt B (vast B) 

Op t=0 berekent de software de temperatuur van het gemeenschappelijke interfaceknooppunt als functie van de begintemperaturen van de twee vaste stoffen.
Dus ik heb een temperatuur gradiant op de interface voordat ik de transiënte resolutie start.

De stralingstemperatuur is evenredig met de grootte van de mesh-elementen.
Deze temperatuurberekening vertekent dus mijn tijdelijke berekening.

Mijn vraag: Hoe leg je een wandtemperatuur op aan de gemeenschappelijke knooppunten van de vaste interface?

Bijgevoegd is een afbeelding die de stralende afbeelding illustreert volgens de grootte van de mesh-elementen.

Ik dank u voor uw aandacht.

unnamed.png

Dit is een probleem met de software die de resultaten leest.

U kunt de juiste begincondities zien door oppervlakte-uitsnijplots te maken of door de optie "interpolatie" uit te vinken (nog steeds in snijplot).