Ik herstel verschillende onderdelen voor de creatie van een bibliotheek met standaardapparatuur. De onderdelen worden mij door leveranciers in STEP-bestanden toegestuurd (daarna zet ik ze terug in het PART-bestand), maar ik wil eigenschappen integreren op elk van de onderdelen (prijs, referentie, merken...) zonder de lijst met eigenschappen elke keer opnieuw te hoeven typen.
Ik heb geprobeerd een standaardonderdeel te maken met de teksten van elke ingevoerde eigenschap (bijlage), maar ik kan het STEP-bestand niet openen met...
Al heb ik je geen oplossing te bieden ;-) ('s middags, niet grommen, nee)
Ik merk drie dingen op in uw verzoek, omdat u schrijft
zonder dat je de woninglijst elke keer opnieuw hoeft in te typen.
Ik heb geprobeerd een standaardstuk te maken met de teksten van elke ingevoerde eigenschap (bijlage)
maar ik kan het STEP-bestand niet openen met...
Ik heb de indruk dat u een beetje moet verduidelijken, want er zijn dingen die mij bijna tegenstrijdig lijken.
Want als inleiding zegt u dat u STEP-bestanden van uw leveranciers moet herstellen. Ik ga ervan uit dat deze bestanden geen specifieke referentie hebben, behalve in het beste geval een bestandsnaam die min of meer overeenkomt met de leveranciersreferentie.
Kun je de stappen beschrijven die je neemt tussen het moment dat je je bestand uploadt en het moment dat je er een ONDERDEEL van hebt gemaakt?
De informatie moet ergens vandaan komen! Maar misschien begreep ik het verband niet tussen het standaardstuk -dat je lijkt te hebben gemaakt- en een gedownload bestand. Zelfs in de informatica kun je geen informatie maken of toevoegen aan een binnenkomend bestand, zonder voltooiingsregels (of automatisch aanvullen zoals je wilt) en aangepaste middelen om dit te bereiken.
3 mogelijkheden: - Vraag SW om een standaard onderdeel/ASM-sjabloon te gebruiken: standaard systeem/sjabloonoptie. - Gebruik de oplossing van D.Roger; - Kopieer en plak eigenschappen van het ene onderdeel naar het andere of uit een TXT-bestand (vooral interessant voor reeds gemaakte onderdelen).
Heel erg bedankt, het antwoord van d.roger werkte goed.
Anders, om uw vraag te beantwoorden Zozo_mp, de onderdelen die ik herstel (in STEP) openen tijdens de montage... dan sla ik ze weer op als een PART-bestand. Mijn doel was om de lijst met eigenschappen (de langste) niet opnieuw te hoeven typen