Hallo, om een plan voor Catia te maken, moet ik verschillende delen van een assemblage scheiden in een andere assemblage waar alleen de onderdelen zijn die me interesseren. Hoe kan ik dit doen? Bedankt aan degenen die de tijd nemen om mijn vraag te beantwoorden.
Hallo
Waarom gebruikt u de scènes niet en plant u de gewenste scène in plaats van een andere assemblage te beheren.
EDIT: let op de creatie van de scène (Gedeeltelijk = als je een component toevoegt, wordt de scène bijgewerkt), ( Compleet = als je een component toevoegt, wordt de scène niet bijgewerkt).
Heel erg bedankt dat je me zo beknopt hebt geantwoord, ik kende het principe van de scène op Catia niet.
Fijne dag! Nogmaals bedankt!
Zit deze scènetool in ASSEMBLY?
Ja, we gebruiken het voornamelijk om de 3D te creëren met betrekking tot de 2D " Exploded " -weergave, maar ook om snel verschillende posities van een mechanisme of specifieke onderdelen (interieur, bekledingen, motoren, enz.) te laten zien zoals het is opgeslagen in het CATproduct-bestand, we kunnen deze scènes naar believen bewaren en wijzigen, het is gemakkelijker dan het beheren van lagen, Afhankelijk van de behoefte kan de tafel ook op de assemblage worden toegepast en schroeven/versa.