Hallo allemaal
Ik ben onlangs overgestapt van SW2013 naar SW2019. Nogal wat verbeteringen, maar ook een groot probleem... Laat het me uitleggen.
Wanneer ik mechanisch gelaste onderdelen teken, voeg ik graag een weergave toe van de totale assemblage waarin mijn onderdelen zich bevinden en maak ik een stuklijst van het type "Lijst in tabelvorm" met de opties "vlakke nummering" en "gedetailleerde lijst van gelaste onderdelen", Gekoppeld aan de montageweergave. Door deze stuklijst op te splitsen en de identieke componenten te combineren, krijg ik een lijst van alle carrosserieën in mijn totale assemblage, zonder duplicaten in de artikelnummers. Kortom, dezelfde carrosserie die in 2 verschillende kamers aanwezig is, verschijnt onder één en hetzelfde artikelnummer.
Vervolgens maak ik een aanzicht van mijn gelaste onderdeel , waaraan ik ballonnen toewijs met daarin de artikelnummers van de stuklijst.
Om dit te doen, moet u met de rechtermuisknop klikken op -> eigenschappen, op de weergave van de kamer en "Ballontekst koppelen aan de opgegeven tabel" aanvinken en de betreffende tabel selecteren (zie afbeelding in pj).
Deze manip werkte heel goed onder SW2013, maar nu is er geen manier om het te doen! Het drop-down menu blijft koppig leeg...
Iemand anders merkte dit probleem? En vooral, heeft iemand een oplossing?
2019-03-08_16h59_20.png