Hallo, ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de eigenschappen van elke rij in de tabel te configureren en dat er geen rijen worden toegevoegd. (omdat de persoon die voor mij werkte enkele manipulaties heeft gedaan die informatie toevoegen, zie screenshot 2)
ten tweede zou ik willen weten of we deze informatie van een onderdeel kunnen koppelen aan de assemblage en/of het plan en vervolgens aan het PDM?
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden,
Vriendelijke groeten
capture.jpgcapture2.jpg
Hallo
Aangezien je EPDM gebruikt heb ik de indruk dat je het probleem niet in de juiste richting stuurt, het is EPDM dat de eigenschap beheert in de vorm van variabelen via de datakaarten. Behalve de waarden die rechtstreeks uit het SW-bestand worden gehaald, zoals bijvoorbeeld het materiaal.
Bijgevoegd is een poging om in foto's uit te leggen hoe de eigenschappen werken in SW en EPDM, want het is waar dat het op het eerste gezicht niet per se heel gemakkelijk te begrijpen is (en om het uit te leggen is nog erger).
proprietes_sw_et_epdm.pdf
3 likes
OK. Ik begreep het bijna... kun je me vertellen hoe ik gegevens van de PDM moet plaatsen?
Bedankt
Het beste is om met uw EPDM-beheerder te praten.
Als je er geen hebt, heb je er een nodig - > iemand bij je thuis op te leiden of een onderaannemer in te schakelen om dit allemaal te beheren.
Heb er geen plezier in om je neus erin te steken zonder training of ondersteuning omdat je snel in situaties komt die niet gemakkelijk te beheersen zijn.
2 likes
De gegevens moeten worden ingevoerd in de EPDM-gegevenskaarten, die toegankelijk zijn via de SW-interface of in de Windows/EPDM-verkenner
Aan de andere kant, als u nieuwe regels in de datamap moet toevoegen, moet u de EPDM-beheertool doorlopen en de invoervakken maken via de datamap-editor, u moet ook de bijbehorende variabelen maken.
editeur_de_carte.png
2 likes