Hoe kan ik de massa in de cartridge bijwerken?

Hallo

Ik wil de massa in het titelblok van mijn plan kunnen bijwerken zonder de volgende stappen uit te voeren :

open het assemblage (of onderdeel) in kwestie -> Eigenschap -> Fysiek -> Update

Het is erg vervelend als de sets zwaar zijn. Als iemand een idee heeft om dit voor elkaar te krijgen, stel dan Ilogic in of wat dan ook.

Ik kijk uit naar uw ideeën.

Vriendelijke groeten

cartouche.png

Kijk naar deze link kan een walkthrough zijn?

http://pub.phyks.me/sdz/sdz/apprendre-a-dessiner-en-3d-avec-autocad.html

Het is vrij compleet en er wordt gesproken over bindblokken om in de cartridge in de auto te plaatsen

Het is tegen het einde van de tutorial

@+

3 likes

Sorry dat ik de betreffende link niet zie.

Hallo

In Toepassingsopties, tabblad Algemeen, heb je een selectievakje: eigenschappen bijwerken bij het opslaan, waarmee al je eigenschappen kunnen worden bijgewerkt.

2 likes

Ja, ik was vergeten de link te plaatsen ;-(

Dat is het, de link is geplaatst, ik heb het antwoord opnieuw bewerkt

@+

1 like

Hallo

Dank u voor uw antwoorden.

loloboyo: Ik heb wel een selectievakje, voor stuk en set, maar het impliceert dat ik de set open moet hebben. Wanneer de vliegtuigen worden omgeschakeld naar as-built (as-built) worden alle vliegtuigen geopend en doorgegeven aan de volgende index. Er zou een truc voor nodig zijn om de massa bij te werken zonder de assemblage te hoeven openen.

gt22: Ik werk op Inventor en niet op Autocad.

Ik dacht dat er misschien Ilogic-regels waren gemaakt om dit probleem op te lossen, maar misschien niet :p!

1 like

zie deze link (met dit antwoord ben ik waarschijnlijk dichter bij de walkthrough, het is voor uitvinder) ;-)

http://help.autodesk.com/view/INVNTOR/2016/FRA/?guid=GUID-CE2FFFFB-6486-49A1-BA9B-AD3EF6DFC475

Onderwerpen toevoegen aan favorieten

Als u materialen aan favorieten wilt toevoegen, geeft u informatie op over materialen, vormen en assortimenten. In het vormveld kunt u ingevoerde gegevens, geselecteerde recente waarden en informatie die is ingevoegd door knippen/plakken of kopiëren/plakken combineren.

Om een materiaal in favorieten op te slaan, volgt u de onderstaande stappen :

1. Klik op het lint op de functiegroep Cartridge Drawing Sheets (ESKD).  Het dialoogvenster Cartridge wordt weergegeven.
  2. Plaats de cursor in het veld in de sectie Materialen.
  3. Klik op het veld om het te activeren en de informatie toe te voegen.
  4. Herhaal stap 2 en 3 voor de drie velden in het inhoudsgedeelte.
  5. Klik op Opslaan om het actieve ingrediënt aan je favorieten toe te voegen. Het materiaal wordt weergegeven in het dialoogvenster Materialen.

Opmerking: Als het materiaal al bestaat, heeft de bewerking geen effect.

Een fysieke eigenschap bewerken of opgeven

Selecteer de volgende opties met behulp van het contextmenu voor massavelden :

• Kies Handmatig bewerken om de fysieke eigenschap en massa-eenheden te overschrijven.
  • Kies Automatische update om de fysieke eigenschap automatisch bij te werken zodra de fysieke eigenschappen van een onderdeel veranderen.
  • Kies Eenheden weergeven om de eenheden in de fysieke eigenschap automatisch weer te geven.
  • Kies 'Toon geen eenheden' om geen eenheden weer te geven in het veld 'Massa'.
  • Vouw de lijst met eenheden uit om de waarde van de fysieke eigenschap om te zetten in de eenheden van uw keuze, zoals grammen of tonnen.
  • Vouw de lijst Nauwkeurigheid uit om de gewenste nauwkeurigheid van de massa te wijzigen.

Hoofdonderwerp: Cartridges in GOST-tekeningen 

Het staat in de Help van Inventor 2016

@+ ;-)

Als u uw algemene vergadering opent en opslaat, zouden alle onderdelen en samenstellingen moeten worden bijgewerkt, het is niet nodig om kamer voor kamer te openen.