Ik heb een onderdeel gemaakt met verschillende componenten, dus ik zal een tekening moeten maken van het geheel + de componenten met hun dvp.
Ik zou dit graag in een enkel ".slddrw" bestand willen maken.
Mijn zorg is het volgende; De cartridge van mijn subcomponenten is gekoppeld aan de cartridge van het masterplan . (voorbeeld: ik duid de set "STUK 1" aan, en de subset "STUK1-1")
De waarden van mijn voorbeeld worden geïmplanteerd in alle cartridges van mijn subsets, maar ik wil elke subset anders kunnen benoemen .
Ik weet niet zeker of ik het begrepen heb, eigenlijk wilt u een enkel planbestand maken met bladen waarvan de onderdeelcodes in uw cartridges moeten worden geschreven? Als dat het geval is, hoeft u alleen maar de eigenschap te verwijderen waarnaar wordt verwezen in de annotatie waar de code voorkomt (waarschijnlijk de onderdeelcode) en in plaats daarvan te schrijven wat u wilt.
In feite heb je een stuk met meerdere behuizingen en zou je graag de verschillende naam in elke cartridge willen hebben. De eigenschap waar je de naam hebt, je hoeft deze alleen maar te kopiëren en in de aangepaste eigenschappen te plakken en de naam te wijzigen, omdat ik denk dat je configuraties moet hebben gemaakt voor de MEP van de detailonderdelen.
In dit geval moet elke cartridge van uw tekeningen verwijzen naar de aangepaste eigenschappen van uw onderdelen, u voegt een annotatie toe en u gebruikt "link naar eigenschap" zie bijlage om de eigenschappen van uw onderdelen te selecteren.
Er is een eenvoudigere manier, ga gewoon naar de eigenschappen van je werkbladen, en daar kies je welke aangepaste eigenschappen je wilt herstellen, in feite trek je het menu onderaan naar beneden en kies je de weergave die de sjabloon bevat waarmee je de eigenschappen wilt koppelen
@vspemens, ik heb niet hetzelfde als jij (kijk naar mijn bijlage).
Ter informatie, ik gebruik aangepaste eigenschappen voor mijn cartridge.
Om te proberen duidelijker te zijn:
- Ik wil met dezelfde ^me set onderdelen 1 planbestand hebben dat is samengesteld uit meerdere vellen, terwijl de eigenschappen (van de cartridge) onafhankelijk zijn van elk vel.
@ Mick, ik deed wat je me vertelde , maar mijn cartridge wil niets weten. Wanneer ik de gegevens op het eerste blad invoer, houdt het tweede blad daar ook rekening mee.
Het moet dus geautomatiseerd worden. Dan zou de methode van Cyril.f het meest geschikt zijn, want zodra je een eerste aanzicht invoegt, neemt de annotatie de naam van het betreffende deel aan.
Anders stop je met een 3D-cartridge wat je wilt, aan de andere kant gaat het niet automatisch.
Ah, ik begrijp het, je moet de aangepaste eigenschappen van MEP vergeten voor dit soort dingen, want in feite zijn deze aangepaste eigenschappen van MEP bestandseigenschappen en geen bladen, dus helaas heeft elk blad van je MEP identieke eigenschappen als je dat gebruikt. Vervolgens kunt u de aangepaste eigenschappen combineren met de lagen en jongleren tussen een annotatie van de aangepaste eigenschappen en een annotatie die verwijst naar de eerste weergave die op uw werkblad is ingevoegd.
Ik ben meer een .leblanc , maar ik zal eenvoudiger zeggen, vergeet de aangepaste eigenschappen van de tekening en gebruik alleen 3D-modeleigenschappen (bewaar alleen wat gebruikelijk is in de tekening).
In feite is de eigenschap die u in de kamer heeft met verschillende componenten die wordt weergegeven in uw MEP, u kopieert en plakt deze in de kamers en u wijzigt deze met de naam die u wilt en deze zal veranderen in de details van de kamer...