Hallo allemaal, ik zou graag een straal van 0,8 tussen de twee delen op de gele rand willen zetten (zie bijlage) het probleem is dat de delen elkaar niet raken. Ik zou graag willen weten of er een mogelijkheid zou zijn met de functie filet: straal van gezichten om deze straal te kunnen maken. Bij voorbaat dank.
capture.png
Om een verlof te maken, lijkt het mij dat de 2 zijden op hetzelfde lichaam moeten zijn.
Ik probeer deze 2 lichamen met elkaar te verbinden
Of veeg volgens het profiel dat dit verlof zou aanmaken.
10 likes
Het moet inderdaad één en hetzelfde lichaam zijn. (Wat echter logisch lijkt, vanuit fysiek oogpunt)
Zoals Frédéric suggereert, lijkt het me gemakkelijker om deze straal te maken via de veeg die je al hebt gemaakt om je vorm te maken
3 likes
Hallo
Ik ben het met hen eens, de enige oplossing is om aan het einde een profiel op één gezicht te maken en dat de 2 lichamen raakt (zie voorbeeld profielbijlage) en vervolgens klik je in een 3D-schets op de entiteiten converteren en kies je een van de randen van een van de 2 bestaande lichamen die als traject zullen dienen.
Je doet een swipe-functie door je profiel en je traject te selecteren en dat is alles
Fijne dag.
profil.jpg
3 likes
Hallo
Ik ben het met hen eens, de enige oplossing is om aan het einde een profiel op één gezicht te maken en dat de 2 lichamen raakt (zie voorbeeld profielbijlage) en vervolgens klik je in een 3D-schets op de entiteiten converteren en kies je een van de randen van een van de 2 bestaande lichamen die als traject zullen dienen.
Je doet een swipe-functie door je profiel en je traject te selecteren en dat is alles
Fijne dag.
profil.jpg
1 like
Een andere oplossing is om een nieuw onderdeel (of nieuw lichaam) te maken dat nog aan het scannen is.
Als u niet wilt dat het in een stuklijst verschijnt, klikt u met de rechtermuisknop op het gedeelte "Eigenschappen" en "Uitsluiten van stuklijst".
2 likes
Dank u allen voor uw antwoorden, hier is het resultaat.
fffffffffffgggg.png
1 like