Hallo
Inderdaad bedankt @tous ;-)
Na lang wachten met mijn zus Anne - die ook niets zag aankomen - krijgen we eindelijk te horen over de grootte van de rubberen deur.
Maar helaas, aangezien de aanvrager aangeeft dat "de simulatie op SW in orde is" impliceert dat het voorbij is, zitten we vast aangezien de berekening of beter gezegd de simulatie van de vervorming van het rubber alleen kan worden gedaan met SW-simulatie of door berekeningen zonder meikevers.
Ik heb verschillende keren om gedetailleerde details gevraagd, maar tevergeefs op de "schuifgordijnrail". Het gewicht, de aard en de wijze van bevestiging aan het rubber. We kregen net te horen dat er een extra dikte rubber was op de wrijvingspunten in de zijgeleiders.
Naast dat de zijgeleiders vast zitten, maakt het ons -zoals mijn oma altijd zei- een mooi been, zolang we de exacte vorm van deze geleiders niet weten.
Met andere woorden, als de geleider een eenvoudige open U is, verhindert niets bewegingen in X en -X, waardoor de gordijnen zeker uit de zijgeleiders zullen komen.
Dus zonder een dwarsdoorsnede van de zijgeleiders (die eruit zouden moeten zien als een vierkante of rechthoekige buis met een opening van een paar centimeter in radiaal) en een afbeelding van de horizontale tensoren, geen simulatie, geen berekening op de mano niet mogelijk voor mij maar dat sommige X'en zouden weten hoe ze dat moeten doen.
Bovendien hebben we, zonder de kenmerken van het rubber te hebben, namelijk de naam van de leverancier en de exacte referentie van het rubber , geen toegang tot de informatie van de drie vrienden Hooke, Poisson en de jonge Young.
Maar wat ik je kan vertellen zonder in het koffiedik te hebben gelezen, is dat er maar 20 knopen wind nodig is om het gordijn min of meer van de rails te laten komen. Bij een windsnelheid van 50 tot 60 knopen zal alles ontsporen en alles binnen 18 meter aan weerszijden van de deur, inclusief het dak, raken en vernietigen totdat de opwindbuis het begeeft en verandert in destructieve UFO's die zullen vernietigen, in de buurt, het konijnenhok van Père Jules
Ook het vernietigen van de koffieautomaat, de kantine, de toiletten en de eigenaar (gerangschikt in volgorde van belangrijkheid).
@tous ik u meedeel dat er een stakingsaanzegging voor onbepaalde tijd wordt gedaan op grond van "duidelijk achterhouden van informatie en obstructie van de manifestatie van het heldere licht dat verondersteld werd de duisternis van onwetendheid te verscheuren.
Vriendelijke groeten