Hallo, ik heb zojuist de installatie van solidworks 2022 SP05 gedaan en ik heb niet langer de weergave van mijn miniaturen in de Windows-verkenner die is gekoppeld aan het bestandstype (onderdelen, assemblage of tekening). Ik eindig met alleen het SW-logo op al mijn bestanden... Ik heb echter het openen van deze bestanden standaard op SOLIDWORKS LAUNCHER gezet, maar het is niet genoeg.
perfect, ik ben erin geslaagd om mijn miniatuur te veranderen, aan de andere kant bevind ik me met de miniatuurafbeelding van mijn onderdeel, hoe kunnen we het miniatuuronderdeel, de montage en de tekening eenvoudig hebben?
Nog een vraag, ik heb de Pack and Go-tools enz. niet als ik met de rechtermuisknop op mijn bestanden klik, ik weet niet hoe ik het moet activeren:
Hallo; Om de " pack & go " diensten te vinden door met de rechtermuisknop te klikken (verkennen) moet u " Solidworks files utilities " installeren uit de directory:
Opmerking: de stappen die in de hierboven genoemde tutorial worden beschreven, moeten voor elk type bestand worden herhaald: *.sldasm *.sldprt en *.slddrw (Het lijkt erop dat je alleen de link van de *.sldasm...)
Ook om te proberen:
Of:
Opmerking 2: Het opnieuw bekijken van een vraag over een onderwerp dat al is gesloten (Opgelost) is niet ideaal om antwoorden te krijgen...