Hoe de ontwikkelingen van een centrale buistrapboom -ontbillardeerde trap- te verkrijgen

Het is me gelukt om MEP.DXF-curven te openen, het is een tekening..... Ik ging terug naar het rood van de ontwikkelaars, welke zijn degenen boven en onder?

in DWG om ze in 3D?alle 4?

Als u realistische weergaven nodig heeft, sta ik tot uw beschikking

Bedankt

R4.. jpg

Als je de DXF met succes hebt geopend, zou je ook de STEP moeten  kunnen gebruiken. Als het me is gelukt om je te helpen, vergeet dan niet om mij te valideren als het beste antwoord door in mijn antwoord te klikken "antwoord dat mijn probleem heeft opgelost" zoiets.

Hallo

Ja, ik was in staat om de treden te openen, ik heb me niet goed uitgedrukt, om deze stringer te maken, zijn de 4 zijden van deze buis gemonteerd omdat het moeilijk is om "een buis te rollen zonder grove vervorming - vooral omdat de helling een beetje verandert in het gebogen deel, dus we doen een ontwikkeling van de 4 gezichten en monteren ze, Tot nu toe zijn we erin geslaagd om het te doen met de Autaucad-tools, maar ongeveer, altijd aanpassing van de boven- en onderkant tijdens de montage, dus we hebben een SW-2013-licentie gekocht, slechts heel weinig training en TPS....

Nogmaals bedankt

dev2.jpg

Ok, maar je kunt 3d gebruiken om de boven- en onderkant eruit te krijgen ...

Welke 3D? De DXF wordt geïmporteerd in tekening, anders wil SW het niet

Hier is in STL die je zou moeten kunnen openen met autocad in 3D

Bochten-2-_3d.stl

Dito

Bochten-2-_deplie.stl

AutoCAD exporteert in STL denk ik, maar importeert niet in STL.... en nog een keer

Ik zal je niet meer lastigvallen met deze pers.... wat geen eenvoudige uitgevouwen is, anders zou het een eenvoudige rop zijn, vooral voor de boven- en onderkant die "linkse" oppervlakken zijn

Nogmaals bedankt

dev3.jpg