Hoe de buiglijnen te krijgen bij het afvlakken

Hallo allemaal

Ik probeer de buiglijnen te krijgen bij het ontwikkelen van mijn plaatwerkonderdelen. Bij het exporteren van mijn gevouwen onderdelen in DXF om de afvlakking te krijgen, kan ik het exportplaatwerk controleren en in de entiteiten "buiglijnen" selecteren, ik krijg alleen de afvlakking zonder de buiglijnen. Mijn pc is opnieuw geïnstalleerd en er is geen back-up gemaakt van de instellingen... GRRRR ... misschien is dat de oorzaak, maar ik heb het niet gevonden in de instellingen... HELP!!!!!

Bedankt

Kanton Seb

pontet_virole_ep_2_inox_304l.sldprt

Vergelijkbare inhoud bekijken

@+

Hallo

Vergelijkbare inhoud lost niets op. Ik heb alles doorgenomen en niets hielp. Vorige week werkte het nog.

RE - HELP !!

Bedankt!!

Hallo

Als je alleen Solidworks 2016 hebt, worden je buiglijnen geactiveerd wanneer je je onderdeel in 3D uitvouwt?

Hallo 

Ja, ik heb het vakje aangevinkt om de vouwlijnen te krijgen bij het afvlakken. Bovendien realiseerde ik me vanmorgen dat de functie "functieherkenning voor geïmporteerde onderdelen" niet meer werkt, ook al is de invoegtoepassing gecontroleerd en lijkt deze actief te zijn.

Bedankt

capture_2.png

Hallo

Heb je ooit geprobeerd een Solidworks-reparatie uit te voeren . Misschien een bug na een update...