Ik wil een 3D pdf van een van mijn assemblages opslaan. Ik sla op als PDF, ik vink het vakje PDF 3D aan. Maar als ik mijn 3D-pdf open (nadat ik ervoor heb gezorgd dat ik de nieuwste versie van Acrobat heb gedownload), krijg ik een 3D-pdf die ik kan verplaatsen zoals ik wil, maar deze is helemaal grijs en wit, wat niet erg verkoopachtig is, alle uiterlijkheden die ik eraan toeschreef zijn verdwenen!
Hoe behoud ik het uiterlijk, de kleuren en de materialen van mijn assemblage als ik deze opsla als 3D PDF?
Als u zich op een gevorderd niveau van programmeren bevindt, kunt u een html-script of flash maken om uw texturen in de pdf te integreren. Maar dat is een ander verhaal!
?? Thuis, als ik een 3D-pdf maak, blijven de kleuren behouden... De texturen blijven niet behouden, maar de basiskleuren van SW zijn goed bewaard gebleven...
Door op onderstaande link te klikken, komt u op de overzichtspagina van CrossManager. In de beschrijving heb je een link om een demoversie aan te vragen!
voor de kleur 3D pdf moet je op elk onderdeel een normale kleur zetten, dus niet getextureerd
Ik voeg een klein pdf-document met uitleg toe waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je de opname in pdf kunt doen om er zeker van te zijn dat het in kleur is, in de hoop ;) te hebben geholpen