Ik werk aan SW2015 en ik zou graag willen weten of er een manier is om gestapelde bubbels te herschikken.
Laat me een beetje uitleg geven over de context. Ik gebruik de gestapelde bubbels van SW vrij regelmatig, vooral om schroeven en andere aan te duiden. Het probleem is dat ik, hoe perfect ik ook ben (^^), er zelden in slaag om de ref-volgorde in mijn nomenclatuur te vinden wanneer ik op mijn verschillende componenten klik (zie PC). Het dwingt me dus om het artikelnummer van de ballon over te slaan om het handmatig te noteren.
Toen dacht ik, maar is er geen manier om een gestapelde bubbelreeks handmatig te herschikken? (Hé, er zit wat in de noggin) ... Maar niets, alleen pouik, nada. En toch heb ik op meer dan 10 gogol-pagina's gezocht (zo vastberaden was ik lol).
Daarom stel ik u de vraag. Is het mogelijk om een gestapelde bellenreeks te herschikken? En zo ja, hoe?
Bedankt voor het snelle antwoord Cyril, het was niet wat ik zocht, maar toch bedankt:D
Aan de andere kant heb ik intussen een compromis gevonden dat niet al te walgelijk is: ik selecteer mijn componenten voor het eerst (al dan niet in volgorde) om het juiste aantal bubbels te hebben. Vervolgens gebruik ik de optie "opnieuw bevestigen" op een van de bubbels die in de verkeerde volgorde staat om het onderdeel te selecteren dat normaal gesproken het volgende zou moeten zijn.
Ik denk dat het al een tijdje geleden is, ik kan zijn pagina niet vinden in de help,
Ik ben in SW2016,
Wanneer u met de rechtermuisknop klikt, moet u mogelijk "alle mogelijke keuzes weergeven" (d.w.z. het menu draaien met de "pijl dubbel omlaag" onderaan het menu)
Ik heb er direct toegang toe, zonder het menu uit te breiden.
(... ah de beroemde rechtermuisklik... Wat een krachtig hulpmiddel... lol )
maar dit is in strijd met het principe van "de Europarlementariër volgt de volgorde van de ASM" (of het nu wordt gebruikt of niet..)
Het wijzigen van de "Ballonnummers" is ook mogelijk, direct in het paneel aan de linkerkant, door een ballon te selecteren, onder het vak "Artikelnummer"
We hebben een drop-down menu met de cijfers, je hoeft alleen maar te kiezen.